• Mannlege førskulelærarar gjennom fire tiår 1977-2007 : rapport frå eit kartleggingsprosjekt ved førskulelærarutdanninga 

      Sataøen, Svein Ole (Rapport, Book, 2008)
      Rapporten gir ei oppsummering av hovudfunna frå undersøkinga: Mannlege førskulelærarar gjennom fire tiår 1977-2007. Undersøkinga omfattar dei 96 mannlege førskulelærarane som har gått ut av førskulelærarutdanninga ved ...
    • Marknadsanalyse av interessa for klyngetun 

      Oklevik, Ove; Njøsen, Are Vegard (HSF Notat, Book, 2005)
      Fylkesmannen si landbruksavdeling har gjennom prosjektet "Det moderne klyngetun - ein buplass for fleire enn bønder", som hensikt å vurdere ulike kombinasjonar av bustadtun og driftstun på gardsbruk. Som ein del av dette ...
    • Metode for kunnskapsbasert systematisk og segmentspesifikk turistanalyse 

      Dahl, Rolf (HSF notat, Book, 2004)
      I dette notatet blir det klargjort ein metode for systematisk samanstilling av kunnskap om faktiske turistprodukt/turistressursar og kunnskap om turiståtferd/ turistpreferansar med sikte på kunnskapsbasert avklaring av ...
    • Mimesis and Desire : An Analysis of the Religious Nature of Mimesis and Desire in the works of René Girard 

      Grande, Per Bjørnar (Book, 2018)
      The main assumption in Mimesis and Desire. An Analysis of the Religious Nature of Mimesis and Desire in the Work of René Girard is that religion is motivated by mimesis. Mimesis is the foundation of Girardian theory. It ...
    • Multigrade teaching - for pedagogical reasons or only as a necessary model? 

      Bergersen, Ane (HSF notat, Book, 2004)
      I dette notatet presenteres norske erfaringer med fådelt metodikk, internasjonal forskning knyttet til fådelt metodikk/multigrade teaching og det gis en kort innføring i læringsteorier og metoder som kan ha relevans for ...
    • Natural Gas Network and Access Pricing 

      Linnerud, Kristin (HSF Notat, Book, 2005)
      Formålet med notatet er å utvikle en normative model for prising av gasstransport. Modellen tar utgangspunkt i nyere reguleringsteorier, der kontrakten mellom en regulator og en bedrift er preget av informasjonsasymmetri ...
    • Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar 

      Glosvik, Øyvind; Roald, Knut; Vårdal, Kari; Abrahamsen, Hedvig Neerland; Nistad, Kari Heier; Søvik, Kjersti; Røynesdal, Claus (HSF Rapport, Book, 2008)
      Rapporten er sett saman av åtte kapittel som har til felles at dei handlar om lærande leiing i skuleverket. Det første handlar om tekstutvikling som grunnlag for organisasjonsendring. Det andre drøfter Peter Senges teori ...
    • Nokre teoretiske perspektiv på læring og leiing i helse- og sosialsektoren : undervegstekstar 

      Glosvik, Øyvind; Naustdal, Anne-Grethe; Follevåg, Brit-Marie; Horne, Rolf; Thue, Margun; Stavang, Evelyn; Kyrkjebø, Dagrun (Rapport, Book, 2008)
      Rapporten er sett saman av 10 kapittel som på ulike måtar drøftar teoretiske resonnement som kan vere nyttige for å forstå og analysere lærings- og leiingsutfordringar i helse- og sosialsektoren. Tekstane er ikkje ferdige.Dei ...
    • Nordisk forskerseminar om gjengroing av kulturmark : sammendrag av foredrag- og posterpresentasjoner 15.-18. september 2001 

      Hamre, Liv Norunn; Austad, Ingvild (HSF Rapport, Book, 2001)
      Nordisk forskerseminar om gjengroing av kulturmark er eit samarbeid mellom Høgskulen i Sogn og Fjordane, Forskningscentret for Skov og Landskab, Vejle, Danmark, Institutionen för ekologi och systematik, Helsingfors ...
    • Om konstruktivismen 

      Bjørnestad, Øistein (HSF Notat, Book, 2004)
      I høve ei lærebok i matematikk som underskrivne lagar saman med Tom Rune Kongelf og Terje Myklebust, for Fagbokforlaget, har me vortne einige med forlaget om at stoff som klart er perifert eller kan tena til utdjuping, kan ...
    • Om læringssyn i grunnskolematematikken 

      Bjørnestad, Øistein (HSF Notat, Book, 2003)
    • Omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane - resultat og erfaringar 

      Bukve, Oddbjørn; Glosvik, Øyvind; Mundal, Harald; Nesse, Jon Gunnar; Trengereid, Veronika; Vebostad, Åge (HSF Rapport, Book, 2009)
      Prosjektet har vurdert det regionale omstillingsprogrammet i Sogn og Fjordane i åra 2004-2006. Omstillingsprogrammet var desse åra retta mot kommunane Flora, Høyanger og Årdal. Programmet har lojalt følgt den nasjonale ...
    • Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv 

      Roald, Knut (HSF Notat, Book, 2004)
      Med stortingsmelding nr. 30 (2003-2004) ”Kultur for læring” har Utdannings og forskingsdepartementet (UFD) signalisert eit systemskifte i norsk skole. Læreplanane skal i sterkare grad rettast inn mot kompetansemål. Det ...
    • Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv 

      Roald, Knut (Rapport, Book, 2008)
      Denne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske ...
    • På baksiden : innføring i HTML 

      Håvik, Jarle (HSF Notat, Book, 2003)
      Dette notatet gir en innføring i HTML og hva som skjuler seg bak en vevside. Notatet følger utviklingen fra de enkle htmltaggene og frem til å kunne lage en mer fullstendig nettsted. Det gir også en enkel innføring i ...
    • På overgriparjakt med tids-geografisk turistanalyse 

      Dahl, Rolf (HSF Notat;1/2010, Book, 2010)
      6. januar 2008 la ei av nettavisene fram ei skjematisk framstilling av 157 tilfelle der politiet meiner at ”lommemannen” har vore i aktivitet. Denne vart lagt til grunn for tids-geografiske analyser av åtferda til overgriparen ...
    • PBL=? : problembasert læring som arbeidsform i lærarutdanninga 

      Helland, Synneva (HSF Notat, Book, 2004)
    • Pedagogiske løysingar i nytt skulebygg : Luster ungdomsskule 

      Roald, Knut (HSF Notat, Book, 2005)
      Luster kommune starta i 2003 opp eit pedagogisk utviklingsprosjekt i samband med bygging av ny ungdomsskule i Gaupne. Målet med prosjektet var å utvikle optimale arbeidsformer for elevar og tilsette i den nye bygningen ...
    • PPUDeltid - også for studentar med lese- og skrivevanskar? 

      Helland, Synneva; Øydvin, Astrid (HSF Notat, Book, 2006)
      Tilrettelegging for studentar med lese- og skrivevanskar i høgre utdanning er utgangspunktet for eit utviklingsarbeid på Praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Vi har arbeidd med tiltak som ...
    • Praksisskule og praksisrelatert FoU-verksemd - ta fatt 

      Haara, Frode Olav (HSF notat, Book, 2004)
      Den nye øvingslæraravtalen fører inn omgrepet praksisskular i samband med studentpraksis i allmennlærarutdanninga. Notatet tar utgangspunkt i ei undersøking av praksiserfaringar blant allmennlærarstudentar studieåret ...