Blar i Høgskulen på Vestlandet på tittel
Viser treff 7491-7510 av 13121
-
Lærarar sine tankar og erfaringar om bruk av fysisk aktivitet i undervisninga
(Master thesis, 2021)Fysisk aktivitet skal gjennom Regjeringa sin handlingsplan for fysisk aktivitet integrerast meir i skulen framover. Det at fysisk aktivitet skal bli ein større del av skulekvardagen, gjer at fleire lærarar vil gjera seg ... -
Lærarar sitt arbeid med leseforståing Ein studie av førlesingsfasen i arbeid med læreboktekstar.
(Master thesis, 2016-05-18)Å kunne lese med god forståing er avgjerande for elevar si evne til å tileigne seg kunnskapar i ulike fag. For å betre elevar si leseforståing og førebu dei på lesing av fagtekstar, vert det ofte lagt vekt på betydinga av ... -
Lærarar som sluttar i yrket
(Master thesis, 2020)Med ei intervjuundersøking har eg forsøkt å finne svar på problemstillinga for denne masteroppgåva: Kvifor forlèt lærarar læraryrket? Undersøkinga blei gjort med fem individuelle intervju og eitt gruppeintervju. Alle ... -
Lærarars erfaringar med uteskule på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Denne studien tar for seg uteskule. Undervisning utanfor klasserommet handlar om å ta med elevane ut i samanheng med undervisning. I denne oppgåva er læringsutbyttet til elevane ved uteskule sett i lys av lærarars refleksjonar. ... -
Lærarars handtering av skulevegring
(Master thesis, 2023)Denne studien har undersøkt korleis lærarar handterer elevar med skulevegring på 5.-7. trinn. Formålet var å få breiare innsikt i kva skulevegring er, dei vanlegaste risikofaktorane, teikn på skulevegring og kva for tiltak ... -
Lærarars talespråklege praksisar i møte med andrespråkselevar. Ein studie av variasjon og refleksjon
(Doctoral thesis, 2021)Denne avhandlinga er ein kvalitativ studie av lærarars talespråklege praksisar i andrespråksundervisning. Avhandlinga søkjer å forstå og få innsikt i dei språklege praksisane lærarar nyttar i møte med elevar som har norsk ... -
Læraren i møte med elevar i sorg: Kva kompetanse treng ein lærar ha, for å møte elevar i sorg?
(Bachelor thesis, 2016) -
Læraren og systemet. Er det nokon som høyrer?
(Master thesis, 2006)Samandrag Denne oppgåva er skriven med eit ønske om å få ei djupare forståing for dei prosessane som skjer i grunnskulen når IKT skal implementerast i læringsarbeidet. Bakgrunnen er eigne erfaringar frå praksisfeltet ... -
Læraren si rolle i arbeid med problemåtferd
(Bachelor thesis, 2017)Dette prosjektet er ei studie av førekomst av problemåtferd i skulen, og korleis læraren arbeider med klasseleiing, tidleg innsats og tilpassa opplæring for å førebygge dette. Problemåtferd i grunnskulen er eit dagsaktuelt ... -
Læraren si tilrettelegging for relasjonar mellom elevar i oppstarten på 8.trinn
(Bachelor thesis, 2017)Denne bacheloroppgåva er skrive ut i frå ei kvalitativ undersøking, der temaet har vore læraren si tilrettelegging for relasjonsbygging mellom elevar i oppstartinga på 8.trinn. Grunnen til at det nettopp er 8.trinn som ... -
Lærarens arbeid med munnleg aktivitet
(Bachelor thesis, 2017)Elevane si munnleg aktivitet er avgjerande for læraren sitt arbeid i skulen. Det er gjennom munnleg aktivitet læraren kan tileigna seg kunnskap om korleis elevane opplever skulekvardagen, kva elevane lærer, korleis dei ... -
Lærarens roller - veksling mellom ulike lærarposisjonar i didaktisk praksis
(Peer reviewed; Journal article, 2018) -
Lærarkompetanse og skuleresultat: Metoden bak resultata
(Notat - Høgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane;2017/5, Working paper, 2017)l forskingsprosjektet Lærande regionar - Lærarkompetanse og skuleresultat såg vi på om klassestorleik samt lærarens erfaring og utdanning imatematikk har betydning for elevane sine prestasjonar imatematikk målt ved ... -
Lærarrolla i ei dialogprega demokratiundervisning
(Bachelor thesis, 2013-09-03)I lærarstudiet Glu 3 skal alle lærarstudentane skriva ei bacheloroppgåve. Bacheloroppgåva skal vera ei pedagogisk oppgåve innanfor fagområde PEL, og eit sjølvvalgt fag. Eg valde å skriva fordjupning i samfunnsfag. Denne ... -
Lærarspørsmål og oppfølging av elevresponsar i naturfagklasserommet - ein casestudie av tre naturfaglærarar sine spørsmål i heilklasse
(Master thesis, 2022)Hensikta med denne masteroppgåva er å undersøkje lærarar sine spørsmål og oppfølging av elevresponsar i naturfagundervisning. For å undersøkje dette vil eg sjå på desse tre forskingsspørsmåla; Kva kjenneteiknar spørsmålsstillinga ... -
Lærarstudentar si oppleving av ei mentorordning i norsk grunnskulelærarutdanning
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Mentorordningar, der studentar blir rettleia av ein vidarekommen student eller tilsett, har fått mykje merksemd i høgare utdanning dei siste åra. I norske styringsdokument for sektoren ligg det ei forventning til at slik ... -
Lærebokens fortolkning av samiske tema
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven vil undersøke hvilke samisk innhold som skal være med i opplæringen, og hvordan lærebøkene har fortolket dette innholdet. Problemstillingen er Hvordan blir samiske tema fortolket fra styringsdokumentene ... -
Lærebøkers fremstilling av fortellinger og saktekster: En studie av hvordan lærebøker i norskfaget legger opp til at elever på 5. trinn skal lære å skrive fortellinger og saktekster
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven belyser gjennom en kvalitativ tekstanalyse hvordan to lærebøker i norskfaget legger opp til at elever på 5. trinn skal lære å skrive sjangrene fortelling og saktekst. Lærebøkene som har vært grunnlaget ... -
“Lærende lærere?”: Om grunnskolen i Bergen som lærende organisasjon
(Master thesis, 2014)Det er et uttalt mål at skolene skal etterleve «prinsippene» for lærende organisasjoner. Dette handler blant annet om at kunnskap internt på skolene skal deles, evalueres og endres i fellesskap, og at skolene har en ...