Blar i Institutt for kunstfag på tittel
Viser treff 122-141 av 263
-
Kortiming. Korleis forstå timing i kor? Ein hermeneutisk studie av tre kordirigentars utsegner om kortiming
(Master thesis, 2019)Denne studien har hatt som formål å studere omgrepet timing i kor. Dette har blitt gjort ved å gjennomføre semistrukturerte intervju med tre profesjonelle kordirigentar: Eirik Kaasa, Marit Bodsberg Weyde og Kjetil Almenning. ... -
Kreative prosesser i vokalopplæring - Et blikk på tre sangpedagogers holdninger og erfaringer
(Bachelor thesis, 2023) -
«De kreatives» kreative erfaringer - en fenomenologisk studie av danningsgrunnlaget for kreativitet og kreative prosesser
(Master thesis, 2023)denne masteroppgaven undersøker jeg fem enkeltpersoner som jeg anser som kreative og som jobber innen kreative yrker innen kunst, design og håndverk. Jeg er interessert i deres perspektiver på kreativitet sett i et ... -
Kreativitetens spillerom i morsmålsfaget: En komparativ studie med lærere fra Norge, USA og Belgia
(Master thesis, 2023)Kreativitet er et viktig begrep i dagens utdanningsdiskurs, ikke bare i Norge, men også i resten av Europa og USA. Norsk og internasjonal forskning er kommet frem til at begrepet kreativitet ikke blir definert på en klar ... -
Kulturskole, kjønn og instrumentvalg: en kritisk analyse av kulturskolens multimodale tekster
(Master thesis, 2020)Denne masteroppgaven tar utgangspunkt i problemområdet knyttet til den skjeve kjønnsbalansen som eksisterer i kulturskolen med hensyn til valg av musikkinstrumenter. Studien tar for seg multimodale tekster som er produsert ... -
Kunnskapsformer ved det kommende profesjons- og arbeidslivsrettede Universitetet på Vestlandet: en kvalitativ dokumentanalyse
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven ser på Høgskulen på Vestlandet (HVL) sine ambisjoner om å omgjøres til Universitet på Vestlandet, og i denne sammenhengen undersøkes kunnskapsformer som kan forstås hos det kommende universitetet. ... -
Kunst og Skule: Ein Dialog?: Ein studie av musikarar og lærarar sitt samarbeid i eit innovasjonsprosjekt
(Master thesis, 2018)I denne oppgåva undersøker eg dialogen mellom besøkande musikarar og lærarar ved ein skule som deltek i innovasjonsprosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog» (DiSko). DiSko ynskjer å utvikle dialogbaserte ... -
Kunsten gjev meg mot til å vera til stades: Korleis tilsette ser si eiga pedagogiske utvikling gjennom kunstfagleg arbeid i barnehagen
(Master thesis, 2023)I arbeid med kunst, kultur og kreativitet står det i rammeplanen at barna skal få estetiske erfaringar i ulike former, og det trekkast fram at barna skal få moglegheit til utforsking, fordjupning og progresjon (Rammplanen, ... -
Kunstnarar i barnehagen – estetiske erfaringar av høg kvalitet?
(Journal article; Peer reviewed, 2018)Artikkelen tematiserer estetisk erfaring og opplæring på bakgrunn av eit komposisjonsprosjekt i Den kulturelle bæremeisen. Den kulturelle bæremeisen har som uttalt premiss at når barnehagebarn skal delta i skapande prosessar ... -
Kva kan skape motivasjon i musikalsk samspelsprosjekt på musikklinja i vidaregåande skule?
(Master thesis, 2018)Denne studien har gått ut på å finne ut kva som kan skape motivasjon i eit samspelsprosjekt på musikklinja i vidaregåande skule. Det handlar om å finne faktorar som har innverknad på motivasjonen hos dei som deltek. For å ... -
”Kva øving gjer meister ..?” Ein kvalitativ studie av profesjonelle gitaristar sine læringsstrategiar
(Master thesis, 2017-11-15)Denne masteroppgåva vil omhandla læringsstrategiar og ulike gitaristar si tilnærming til øving og læring. Målet med oppgåva er å visa ulike læringsstrategiar til bruk i øving og kva som kan visa seg å vera effektiv øving ... -
Kvar går vegen til munnleg kompetanse? : Eit blikk på arbeidsprosessen fram mot ein munnleg presentasjon
(Master thesis, 2018)Norskfaget i grunnskulen har eit særleg ansvar for opplæringa til munnleg kompetanse. I fylgje generell del i Kunnskapsløfte er kompetanse det same som kunnskapar og ferdigheiter i eit emne, som kjem til uttrykk i arbeidet ... -
Langt fra Perfekt: Et undervisningsdesign i utvidet tegning
(Master thesis, 2018)I denne masteroppgaven har jeg sett nærmere på hvordan jeg kan utvikle et undervisningsdesign gjennom praktiske estetiske læreprosesser i utvidet tegning. Studien hadde som hensikt at gjennom tegning så skulle informantene ... -
Laptop as a musical instrument: A case study of teachers’ practices, perceptions and legitimation
(Master thesis, 2021)During the past decade, the laptop has been offered at an increasing number of Norwegian upper secondary schools. It is without a doubt the instrument with the fewest similarities to the remaining instruments, which offers ... -
Låtskriving: En sammenligningsstudie av musikeres låtskrivingsprosess og musikkpedagogers undervisning i emnet
(Master thesis, 2016-08-09)Dette er en sammenligningsstudie av musikeres låtskrivingsprosess og musikkpedagogers undervisning i emnet. I denne studien utdyper jeg tre profesjonelle musikeres låtskrivingsprosess og to musikkpedagogers undervisning i ... -
Learning about materiality through tinkering with Micro:bits
(Peer reviewed; Journal article, 2021)This paper discusses two pilot projects in Art and design education at the teacher training at Western Norway University of Applied Sciences. In the second round of drafts for the new curriculum of Art and design digital ... -
Learning patterns and risks in distance learning during the COVID-19 lockdown – the pupils’ perspective in drama pedagogy-based focus groups
(Peer reviewed; Journal article, 2023)In this study, primary school pupils have been surveyed using the methodology of drama pedagogy, focusing on two research questions: what the risks of online activities are and how children cope with these, and what the ... -
Leseundervisning på elevers andrespråk: En kvalitativ studie av tre læreres erfaringer og opplevelser med å undervise andrespråkselever i lesing i grunnskolen
(Master thesis, 2022)Dette kvalitative forskningsprosjektet omhandler andrespråksundervisning, og tre læreres erfaringer og opplevelser med fenomenet Leseundervisning på elevers andrespråk, som også er tittelen på prosjektet. Fordi vi er blitt ...