Now showing items 86-105 of 107

    • Tilstandsrapport for Aurlandsfjorden og Nærøyfjorden 

      Bollingberg, Ina M.; Dale, Torbjørn; Paetzel, Matthias; Nilsen, Marianne (HVL-rapport;2022/4, Report, 2022)
      Denne rapporten er en kunnskapssammenstilling av miljøtilstanden i Aurlandsfjorden og Nærøyfjorden, og omfatter både økologisk og kjemisk tilstand, samt informasjon om arter og naturtyper. Gjennomgangen av eksisterende ...
    • Tiltaksplan: Auka deltaking, studentaktivitet og motivasjon i undervisning 

      Bjelland, Camilla; Øyerhamn, Karoline Skare; Papas, Alexander; Rustad, Else Cathrine Lütcherath; Goga, Nina; Franck-Ring, Josefine; Solberg, Mirjam; Åsgard, Elisabeth; Aune, Siv Stavang (HVL-rapport;2024/17, Report, 2024)
      Rapporten tar utgangspunkt i utfordringa knytt til at få studentar deltek i undervisning ved HVL. Med dette som bakgrunn gav prorektor for utdanning, Anne Grethe Naustdal, arbeidsgruppa bak denne rapporten i oppdrag å kome ...
    • TPS-grupper i praksis (Tverrprofesjonell samarbeidslæring i praksisstudier): Delprosjekt 1b i Operasjon bachelorpraksis, FHS 

      Brenna, Sissel Johansson; Kvilhaugsvik, Bente; Lunde, Sølvi Eide; Andersen, Irene Aasen; Solheim, Inger; Braseth, Turid Aarhus; Kaale, Helga Kristin; Fredheim, Kari; Strøm, Bergliot; Blåsternes, Edit; Løberg, Aina Helen; Aasen, Unni Uren; Skahjem, Anne Charlotte (HVL-Rapport;4/2021, Report, 2021)
    • Trådvariasjonar: Kvifor gjer eg som eg gjer? Kvifor blir det som det blir? 

      Huglen, Rakel Elice (HVL-notat;2023/9, Working paper, 2023)
      Ei sentral inspirasjonskjelde i prosjektet mitt er dei yngste barnas teikningar, også kalla rabbel. I det kunstnariske utviklingsarbeidet mitt teiknar eg med tråd. Ein kan også kalle det for broderi. Det er ein langsam ...
    • Tverrfagleg innovasjonscamp for ingeniør- og sjukepleiestudentar ved campus Førde 

      Kyrkjebø, Dagrun; Husabø, Eivind Standal; Sande, Joar (HVL - Rapport;1/2020, Report, 2020-05)
      Læringsutbyttebeskrivelsar frå nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk for livslang læring seier at studentane skal kjenne til nytenking, entreprenørskap og innovasjonsprosessar. HVL arrangerer i samarbeid med Ungt Entreprenørskap ...
    • Undervising i musikk og kunst og handverk i koronatida: Ei undersøking blant studentar og tilsette på to høgskular 

      Brænne, Karen; Sømoe, Kjetil; Solstad, Stein Helge; Espeland, Åsmund (HVL-Notat;1/2022, Working paper, 2022)
      Dette notatet byggjer på ei undersøking som vart gjennomført på to høgskular våren 2020 etter at Noreg stengde ned på grunn av koronasituasjonen. Undervisning og eksamen vart i denne perioden flytta frå campus og over i ...
    • Urbane barn: En casestudie om barnefamilier og fortetting i Bergen 

      Reksten, Connie; Nyheim, Ingerd Lene; Vindenes, Mathilde; Lyng, Ane Margrethe; Ødegård, Silje Beate; Ahmer, Carolyn (HVL-Rapport;1/2022, Report, 2022)
      Prosjektet Urbane barn er en videreføring av kunnskapsgrunnlaget i forprosjektet Boliger for alle ved Høgskulen på Vestlandet. Det er utarbeidet i samarbeid mellom Bergen kommune og Høgskulen på Vestlandet. Forskningsprosjektet ...
    • The UTFORSK Project 2018-2021. Final Report 

      Allern, Tor-Helge (HVL-rapport;2024/3, Report, 2024)
      The UTFORSK Project (2018-2021) in drama and applied theatre has a nearly 20 years history, developed from networking between HVL (Faculty of Teacher Education, Arts and Sports) and STA (Shanghai Theatre Academy, Faculty ...
    • Utvalde kulturlandskap i jordbruket (UKL), område Lærdal, Sogn og Fjordane Del 1: Historiske utviklingstrekk for kulturlandskapet i Lærdal 

      Hauge, Leif; Austad, Ingvild (HVL-rapport;11/2020, Report, 2020)
      Kulturlandskapet i Lærdal er utpeika som «nasjonalt utvald kulturlandskap i jordbruket» (UKL Lærdal). Denne ordninga er ei oppfølging av nasjonale mål om å ivareta variasjonen innan det tradisjonelle kulturlandskapet i ...
    • Utvalde kulturlandskap i jordbruket (UKL), område Lærdal, Sogn og Fjordane Del 3:Lokalitetar 

      Hauge, Leif; Austad, Ingvild (HVL-rapport;13/2020, Report, 2020)
      Kulturlandskapet i Lærdal er utpeika som «nasjonalt utvald kulturlandskap i jordbruket» (UKL Lærdal). Denne ordninga er ei oppfølging av nasjonale mål om å ivareta variasjonen innan det tradisjonelle kulturlandskapet i ...
    • Utvalgte kulturlandskap i jordbruket (UKL), område Lærdal, Sogn og Fjordane Del 2: Kulturmarker og skjøtsel 

      Hauge, Leif; Austad, Ingvild (HVL-rapport;12/2020, Report, 2020)
      Kulturlandskapet i Lærdal er utpekt som «nasjonalt utvalgt kulturlandskap i jordbruket» (UKL Lærdal). Denne ordningen er en oppfølging av nasjonale mål om å ivareta variasjonen innen det tradisjonelle kulturlandskapet i ...
    • Utvikling av praksis som læringsarena; Praksislæring: Operasjon bachelorpraksis, FHS 2019-2020 

      Vågstøl, Unni; Nesse, Hilde; Kvamme, Kjersti; Aschim, Caroline Izabel Martins; Ersvær, Elisabeth; Nygård, Irene; Skjelvan, Marita Brekke; Njøs, Berit; Søreide, Hilde; Andersen-Baars, Merete; Håven, Deborah Mae Bayona; Hovland, Kari Helene; Vae, Karen Johanne (HVL-Rapport;6/2021, Report, 2021)
    • Veileder for velferdsteknologi som virkemiddel i sosiale botjenester 

      Sudmann, Tobba Therkildsen; Solstad, Liv Jorunn (HVL-rapport;2022/2, Report, 2022)
      Prosjektet har undersøkt på hvilke måter velferdsteknologi kan bidra til at personer med sammensatte og langvarige rus- og psykiske helseutfordringer kan få tilgang til og beholde egnet bolig over tid. Veilederen ...
    • Visuell inspeksjon av fjordbunn ved Feios ved bruk av undervannsdrone 

      Dufner, Simon; Nilsen, Marianne (HVL-notat;2022/4, Working paper, 2022)
      Sognekraft vurderer undervannsdeponi av sprengmasser i forbindelse med utbygging av Feios kraftverk. Steintippen er planlagt nær tømmerbrygga ved Håstrondi. Det er foretatt en visuell inspeksjon med undervannsdrone som del ...
    • Visuell studie av Lathyrus odoratus 

      Sviggum, Hege Gjerde (HVL-notat;2023/6, Working paper, 2023)
      Prosjektet er ein visuell studie av Lathyratus odoratus der ein mellom anna ser på kva botanisk kunnskap ein kan hausta gjennom observasjon og teikning, og korleis ein kan framstille vekstforma hos tre ulike sortar L. ...
    • Vitenskapelig publisering ved HVL 2019 

      Seland, Eli Heldaas; Vik-Haugen, Lise (HVL - Rapport;4/2020, Report, 2020-05)
      HVL rapporterte inn 848 vitenskapelige publikasjoner, og oppnådde 725 poeng i 2019. Det var en økning fra 2018 på 20 % i både publikasjoner (144) og poeng (122,5). Det er en større endring enn vi har hatt de siste årene. ...
    • Vitenskapelig publisering ved HVL 2020 

      Seland, Eli Heldaas; Vik-Haugen, Lise (HVL-Rapport;11/2021, Report, 2021-05)
      HVL rapporterte i 2020 inn 902 vitenskapelige publikasjoner, som gav 795,4 poeng. Det var en økning på 6% i antall publikasjoner (54) og 10 % i poeng (70,4). Det er en mindre økning enn fra 2018 til 2019, men noe større ...
    • Vitenskapelig publisering ved HVL 2021 

      Seland, Eli Heldaas; Vik-Haugen, Lise (HVL-rapport;2022/3, Report, 2022)
      HVL rapporterte i 2021 inn 1060 vitenskapelige publikasjoner, som gav 896,6 poeng. Det var en økning på 18 % i antall publikasjoner (158 stykker) og 13% i poeng (101,2) sammenlignet med året før. Økningen er større enn den ...
    • Vitenskapelig publisering ved HVL 2022 

      Vik-Haugen, Lise; Beglerovic, Malik; Skagen, Therese Skarås (HVL-Rapport;2023/3, Report, 2023)
      Høgskulen på Vestlandet ble etablert 1. januar 2017. Tall fra 2018-2022 viser at HVL har hatt en jevn økning i vitenskapelig publisering i løpet av disse årene. HVL rapporterte inn 1030 publikasjoner i 2022. Dette er ...
    • Vitenskapelig publisering ved HVL 2023 

      Vik-Haugen, Lise; Teigen, Toralf Moan; Rongved, Vidar (HVL-Rapport;2024/4, Report, 2024)
      HVL rapporterte i 2023 inn 973 vitenskapelige publikasjoner. Disse gav til sammen 804,2 poeng. Dette er en nedgang sammenlignet med 2022 på 6% i antall publikasjoner (-57 stk.) og på 14% i poeng (-132,35 poeng). For sektoren ...