Show simple item record

dc.contributor.authorUllebø, Martine Nygård
dc.date.accessioned2019-07-22T08:16:24Z
dc.date.available2019-07-22T08:16:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606087
dc.descriptionGLU 1-7 GBPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Grunnskolelærerutdanning 1.-7.-trinn Innleveringsdato: 03. juni 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLærernes forbyggende arbeid mot mobbing i skolen : En komparativ analyse av hvordan lærere på småtrinnet i Norge og Sør-Afrika fremstiller sitt forebyggende arbeid mot mobbing i skolennb_NO
dc.title.alternativeHow teachers prevent bullying in school : A comparative analysis about how teachers from primary schools in Norway and South-Africa conduct their preventive work against bullying in schoolnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber52nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal