Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorUllebø, Martine Nygård
dc.date.accessioned2019-07-22T08:16:24Z
dc.date.available2019-07-22T08:16:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606087
dc.descriptionGLU 1-7 GBPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Grunnskolelærerutdanning 1.-7.-trinn Innleveringsdato: 03. juni 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLærernes forbyggende arbeid mot mobbing i skolen : En komparativ analyse av hvordan lærere på småtrinnet i Norge og Sør-Afrika fremstiller sitt forebyggende arbeid mot mobbing i skolennb_NO
dc.title.alternativeHow teachers prevent bullying in school : A comparative analysis about how teachers from primary schools in Norway and South-Africa conduct their preventive work against bullying in schoolnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber52nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal