Blar i Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking på utgivelsesdato
Viser treff 61-80 av 676
-
Tillit og kvalitet
(Peer reviewed; Journal article, 2015) -
Research-Based Curriculum Design for Multicultural School Music: Reflections on a National Project in Guyana
(Peer reviewed; Journal article, 2015)This article reports on an applied ethnomusicological and historical study that guided the development of a new music curriculum for schools in Guyana, a multi- ethnic and postcolonial nation in Latin America. We establish ... -
Being and becoming as socialisation in a mathematical activity in preschool
(Peer reviewed; Journal article, 2015) -
Metodologiske og teoretiske utfordringar for generative dialektologar
(Journal article; Peer reviewed, 2015)Dette nummeret av Norsk lingvistisk tidsskrift (NLT) tek føre seg nordisk syntaktisk talemålsforsking. I Noreg strekkjer den vitskaplege talemålsforskinga seg tilbake til Ivar Aasens (1848) første grammatiske storverk. Men ... -
Tegnspråktolking, profesjon i diskursiv klem
(Peer reviewed; Journal article, 2015) -
Teachers’ choice of using practical activities – a hierarchical classification attempt.
(Journal article; Peer reviewed, 2015) -
The importance of looking at someone looking through a pirates telescope. Reflections on the making of knowledge from empirical data
(Peer reviewed; Journal article, 2015)This article will address methodological issues concerning the making of knowledge. Drawing on a recent case study from an early childhood educational setting, I will give detailed descriptions of the process of video ... -
Volterra type integral operators and composition operators on model spaces
(Journal article; Peer reviewed, 2015)We study some mapping properties of Volterra type integral operators and composition operators on model spaces. We also discuss and give out a couple of interesting open problems in model spaces where any possible solution ... -
Danningsbegrepet i barnehagens årsplaner - en diskursanalytisk tilnærming
(Peer reviewed; Journal article, 2015) -
Spenninga mellom humor og alvor i møte med døden. Ei nærlesing av tre bildebøker for barn.
(Master thesis, 2015-05)Denne masteroppgåva undersøker korleis spenninga mellom det muntre og det alvorlege artar seg i møte med døden som tema i nyare barnelitteratur. Moderne bildebøker for barn syner ei utvikling som går i retning stadig meir ... -
Hvem er jeg? En komparativ studie av litterære karakterers flerkulturelle identitet i tre skandinaviske ungdomsromaner
(Master thesis, 2015-05)Litteraturarbeid i skolen er viktig som et ledd i et identitetsarbeid. Fordi skolen består av barn og unge med ulik kulturell bakgrunn, vil det være et behov for identitetsfortellinger som alle elvene kan kjenne seg igjen ... -
«Hagen er verden» - en analyse av hagens funksjon i Tormod Haugens Slottet det Hvite.
(Masteroppgave i barne- og ungdomslitteratur, Master thesis, 2015-05-14)Denne masteroppgavens prosjekt er på ny å trekke fram en roman av en stor norsk forfatter for barn og unge og samtidig bidra med nye perspektiver på både roman og forfatter. Tormod Haugens forfatterskap strekker seg over ... -
Come as you are! Approaches to practice in three community music activities in Western Norway
(Master thesis, 2015-05-15)This master's thesis looks at the work of a selection of music teachers who choose to work in non-curricular music education settings providing open-access music making opportunities, defined by the author as community ... -
Argumentasjon i algebra En studie av elevers argumentasjon i arbeid med mønstre og generalisering i algebra
(Master thesis, 2015-05-26)I denne avhandlingen undersøker jeg nærmere hvordan elever argumenterer og samhandler i arbeid med mønstre og generalisering i algebra. Fokuset er på hvordan elevene argumenterer, men også på hvilke rolle elevene har i ... -
Lekser og matematikk – et diskursivt felt
(Master thesis, 2015-05-26)Homework has lately been subject of public debate among parents and politicians. Teachers have to a lesser extent participated in this debate. The purpose of this thesis is to study the language and the words teachers use ... -
Førskulelærarar sin lojalitet mot ytre praksisar, og skulen si hegemoniske kraft. -ein kvalitativ studie av ei gruppe førskulelærarar sine argument for å driva med skuleførebuande aktivitetar i barnehagen.
(Master thesis, 2015-05-27)Denne kvalitative studien undersøkar førskulelærarar si legitimering av skuleførebuande aktivitetar i barnehagen. Studien har sin bakgrunn i ein kartleggingsrapport som stadfestar at barnehagar i stor grad gjennomførar ... -
Problem posing i matematikk
(Master thesis, 2015-09-04)Denne masteroppgåva søker å identifisere kvalitetar ved bruk av problem posing i matematikkundervising ut frå eit elevperspektiv. Problem posing er i denne oppgåva forstått både som grep og omgrep. Medan problem posing som ... -
Strategiar for språkleg velferd
(Chapter; Peer reviewed, 2016)Kapittelet handlar om norsk språkforvaltning, det vil seie offentleg styring av nynorsk- og bokmålsbruk. Føremålet er å sjå sentrale språkpolitiske omgrep og ordningar i eit velferdsteoretisk perspektiv, og eit vesentleg ... -
Kaos eller system? Om forholdet mellom sosiale strukturer og individuelle språklige variasjonsmønstre i industristedet Sauda
(Peer reviewed; Journal article, 2016) -
"Fortellerstrategier og leserhenvendelser i nordisk barnekrim: LasseMaja og Detektivbyrå nr. 2"
(Peer reviewed; Journal article, 2016)