Blar i Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking på tittel
Viser treff 473-492 av 677
-
«Plask, seier steinen». Ein analyse av initiativ og respons i ein dialog med ein smårolling ved ein sølepytt
(Chapter; Peer reviewed, 2023)Kapittelet er ei undersøking av korleis ein kan karakterisera ein dialog mellom ein barnehagelærarstudent og eit barn på atten månadar, der barnet har tre verbale ytringar. Dialogen er rik på fysisk interaksjon, og ein ... -
Plottet som samler. Et hermeneutisk perspektiv på kategorisering av betydning i navn på travhester
(Peer reviewed; Journal article, 2021)There are quite a lot of studies of names of different kinds of farm- and domestic animals. Four such studies originating in the Nordic countries all strive to establish what is the origin of the names they deal with. When ... -
Podkast som undervisingsform: språkhistorisk aktørskap i møte med nynorsk
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Språkhistorieundervising er sentral for å gjere studentar medvitne om toskriftspråkssituasjonen i Noreg, det historiske opphavet til han, og kva som kjenneteiknar han i dag. Denne artikkelen syner korleis ein kan nytte ... -
Poetisk lek i ord og bilder: Litterære klasseromsamtaler om karnevaleske diktbildebøker.
(Master thesis, 2017-05-15)I denne masteravhandlingen undersøkes hvordan karnevaleske diktbildebøker kan tilføre klasserommet estetiske opplevelser gjennom litterære samtaler. De utvalgte diktbildebøkene er Mustafas kiosk av Jacob Martin Strid (2011) ... -
Post-normal science and mathematics education in uncertain times: Educating future citizens for extended peer communities
(Peer reviewed; Journal article, 2017) -
Posthuman Identities: Cyborg Characters in Young Adult Fiction
(Master thesis, 2018)This thesis explores how humanist and posthuman ideas are reflected through the representations of relationships between human and cyborg characters in young adult dystopian fiction, and what role biotechnology plays in ... -
Practices in teacher education for supporting pre-service teachers in language-responsive teaching of modelling
(Chapter, 2021)In this paper, I investigate practices in teacher education for language-responsive teaching of mathematics. I use action-research in a mathematics education course for primary school (grades 1–7), to systematically ... -
Praksisopplæring i lærerutdanningene - analyse og nye perspektiver
(Høgskolen i Bergen. Skriftserine. Rapport, Report, 2007) -
Praksisskule og praksisrelatert FoU-verksemd - ta fatt
(HSF notat, Book, 2004)Den nye øvingslæraravtalen fører inn omgrepet praksisskular i samband med studentpraksis i allmennlærarutdanninga. Notatet tar utgangspunkt i ei undersøking av praksiserfaringar blant allmennlærarstudentar studieåret ... -
Pre-service primary school teachers’ reflections on EFL students’ awareness of grammatical forms in online communication
(Journal article; Peer reviewed, 2018)This article involves an empirical study of pre-service primary school teachers’ essays on primary school students’ awareness of grammatical forms of English as a Foreign Language (EFL) in online communication. 10 pre-service ... -
Preparing Students for Reading in an Image-Based World: Insights from EFL Teachers
(Master thesis, 2023)Images are more and more prominent in contemporary society, with social media being a big contributor. As the education at school should reflect today’s society, the increase in use of images should also be evident in ... -
Primary School Teacher Candidates’ Reflective Essays on the Categories That They Find Problematic When Teaching English at Primary Schools in Sweden.
(Journal article, 2018)This article comprises a mixed-methods study of primary school teacher candidates’ (henceforth participants) reflections associated with the categories that they find problematic when teaching English as a Foreign Language ... -
Primærforebyggende alkoholundervisning i ungdomsskolen: Positive korttidseffekter
(Norsk Epidemiologi vol.6 1996 nr.1, Journal article, 1996) -
Problem posing i matematikk
(Master thesis, 2015-09-04)Denne masteroppgåva søker å identifisere kvalitetar ved bruk av problem posing i matematikkundervising ut frå eit elevperspektiv. Problem posing er i denne oppgåva forstått både som grep og omgrep. Medan problem posing som ... -
Problematferd i skolen: fra et elevperspektiv
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgaven tar for seg elevens perspektiv på fenomenet problematferd. Tittelen på oppgaven er: «problematferd i skolen -fra et elevperspektiv», og hovedfokuset ligger på å få tak i elevenes egne tanker og ... -
Problembasert matematikkundervising som nøkkel til matematisk tverrfagleg undervising
(Master thesis, 2022)Gjennom tidlegare erfaringar som matematikklærar, har eg sett at det finnes moglegheiter for å knyte matematikkfaget inn i tverrfagleg undervising gjennom problembasert undervising. I tillegg til fokus på både tverrfaglege ... -
Problemløsing - et nyansert begrep? En dokumentanalyse av Dragonbox Skole med fokus på problemløsingens rolle i LK20.
(Master thesis, 2022)denne oppgaven har vi gjennomført en dokumentanalyse av læreverket Dragonbox Skole med fokus på det nye kjerneelementet problemløsing i LK20. Målet med oppgaven har vært å finne ut av hvordan Dragonbox Skole legger til ... -
Profesjonsutdannere mellom krav og realitet
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Programmeringsverktøys undervisningsmateriell og dets applikasjon av algoritmisk tenkning
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgavens hensikt er å undersøke kjennetegn i undervisningsmateriell tilhørende programmeringsverktøy som kan bli anvendt i skolen for å anvende algoritmisk tenkning. Jeg anser denne forskningen som vesentlig ... -
Projections for Sámi in Norway: Schools as Key to Revitalization
(Peer reviewed; Journal article, 2022)The paper presents three different projections of the future number of Sámi language users in Norway based on the contemporary number of children receiving instruction in Sámi in the Norwegian school system, either North, ...