• Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar 

      Glosvik, Øyvind; Roald, Knut; Vårdal, Kari; Abrahamsen, Hedvig Neerland; Nistad, Kari Heier; Søvik, Kjersti; Røynesdal, Claus (HSF Rapport, Book, 2008)
      Rapporten er sett saman av åtte kapittel som har til felles at dei handlar om lærande leiing i skuleverket. Det første handlar om tekstutvikling som grunnlag for organisasjonsendring. Det andre drøfter Peter Senges teori ...
    • Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv 

      Roald, Knut (Rapport, Book, 2008)
      Denne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske ...
    • Rektorutdanning for en ny rektorrolle? 

      Grutle, Bjart Erling; Roald, Knut (Journal article; Peer reviewed, 2016)
      Artikkelens formål er å skape økt innsikt i hvordan de forandringer vi ser i statlige styringsdokumenter og fagmiljøers emneplaner for den norske Rektorutdanningen, uttrykker endringer i hvilke kunnskapsformer som vektlegges. ...
    • Rytmisk kompetanseutvikling i kommunane i Sogn og Fjordane 

      Roald, Knut (HSF Rapport, Book, 2003)
      Rapporten gjer greie for prosjektet ”Rytmisk kompetanseutvikling” som er gjennomført for Kommunenes Sentralforbund, Sogn og Fjordane i perioden 2001-2002. Gloppen kommune og Flora kommune har vore prosjektkommunar. ...
    • Å forske på organisasjonslæring i skolevurdering : ei kritisk drøfting av ulike tilnærmingsmåtar 

      Roald, Knut (HSF Notat, Book, 2004)
      Teksten er ei vitskapsteoretisk drøfting av utfordringar ved å forske på endrings- og utviklingsprosessar i skolevurderingsarbeid. Når norske styresmakter legg auka vekt på kvalitetsvurdering som styringsreiskap i skolen, ...