• ADHD i ein baseskule - ein casestudie 

      Bore, Maren Ulgenes (Master thesis, 2023)
      Bakgrunn og føremål: Denne masteroppgåva tek føre seg Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) i baseskule. Studien er motivert av manglande evaluering og forsking på brukarperspektivet i baseskular med opne og ...
    • Den samansette oppgåva: ein kvalitativ studie om eit inkluderande læringsmiljø 

      Lid, Anne Katrine (Master thesis, 2021)
      Føremålet med denne masteroppgåva er å kaste lys over eit utval lærarar sin forståing for omgrepet inkluderande læringsmiljø, og deira praksis for å fremja eit inkluderande læringsmiljø. Det er nytta kvalitativt design i ...
    • Elevstyrt læring i Montessoriskulen 

      Nilsen, Simen Osland (Bachelor thesis, 2017)
      Denne oppgåva er skriven med bakgrunn i ei kvalitativ undersøking av tema montessoripedagogikk, og det arbeidande mennesket frå generell del av læreplanen. Oppgåva rettar fokus på det tilrettelagte miljøet i montessoripe ...
    • Leiken sin betydning for læringsmiljøet i 1. klasse 

      Linde, Gunn (Master thesis, 2021)
      Tema og problemstilling: Tema for studien er læringsmiljø i 1. klasse med utgangspunkt i leiken sin betydning. Målet er å skape meir kunnskap om kva betydning leik har for trivsel, helse og læring som sentrale delar av ...
    • Lærar i møte med utfordrande åtferd 

      Lunde, Per; Åberge, Rune Vatnamot (Bachelor thesis, 2017)
      Denne studien, Lærar i møte med utfordrande åtferd, ser på samanhengen imellom utfordrande åtferd og læringsmiljø. Det er nytta ei kvalitativ tilnærming iform av intervju av tre informantar for å svare på problemstillinga: ...