Elevstyrt læring i Montessoriskulen
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2463641Utgivelsesdato
2017Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Denne oppgåva er skriven med bakgrunn i ei kvalitativ undersøking av tema montessoripedagogikk, og det arbeidande mennesket frå generell del av læreplanen. Oppgåva rettar fokus på det tilrettelagte miljøet i montessoripedagogikken, der nøkkelementa læringsmiljø, læringsmaterial og montessoripedagogen si rolle inngår. Eg har undersøkt korleis dei tre nøkkelelementa i montessoripedagogikken vert nytta for å nå det overordna læreplansmåla knytt til det arbeidandemennesket, slik dette er formulert i generell del av læreplanen. Resultata viser stor overføringsverdi mellom teori og praksis. Ut i frå resultata kan ein kanskje hevde at montessoripedagogikken legg betre til rette for å utvikle det arbeidande mennesket enn den offentlege grunnskulen.
Beskrivelse
Grunnskulelærar 5-10 PE379 Avdeling for lærarutdanning og idrett, institutt for grunnskulelærarutdanning