Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1484-1503 av 2193
-
«Never Alone» in the EFL Classroom: Exploring the potential of the video game «Never Alone - Kisima Inŋitchuŋa» in developing intercultural competence in the English as a Foreign Language (EFL) classroom.
(Master thesis, 2022)Videospel i undervisninga er på agendaen. Narrative videospel kan vere gode historieformidlarar og inviterer gameren med på ei interaktiv oppleving. Dei siste åra har det dukka opp fleire videospel i sjangeren world games: ... -
nkluderande historieundervisning i eit historisk splitta Nord-Irland? Ein studie av nord-irske historielæreplanar og eit utval historielærarar sine perspektiv og tilnærmingar til historieundervisninga om Nord-Irland-konflikten.
(Master thesis, 2020)Føremålet med denne masteroppgåva har vore å undersøke i kva grad – og på kva måte eit utval nord irske historielæreplanar og historielærarar, legg opp til ei inkluderande historieundervisning om Nord-Irland-konflikten. Meir ... -
Noen må fortelle lærere at det lærere gjør kan utrette mirakler: En kvalitativ undersøkelse av foresattes opplevelse av skole-hjem samarbeid ved ufrivillig skolefravær
(Master thesis, 2023)Formålet med dette forskningsprosjektet har vært å undersøke hvordan foresatte opplever skole-hjem samarbeid ved ufrivillig skolefravær. Skole-hjem samarbeid har en sentral rolle i saker med ufrivillig skolefravær, og ... -
Nok tilfang på begge målformer? Om språkleg fordeling i lesebøker og tekstar i norsk for nynorskelevar i ungdomsskulen
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgåva presenterer ei gransking av språkleg fordeling mellom tekstar på nynorsk og bokmål i nynorske lesebøker for to norskverk i ungdomsskulen, Fabel 8–10 og Kontekst 8–10, og i faglærarrapportar i norsk for ... -
Nokon jobbar best under press - andre jobbar berre under press
(Journal article, 2017) -
Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar
(HSF Rapport, Book, 2008)Rapporten er sett saman av åtte kapittel som har til felles at dei handlar om lærande leiing i skuleverket. Det første handlar om tekstutvikling som grunnlag for organisasjonsendring. Det andre drøfter Peter Senges teori ... -
Noncompliant Learning: Diffracting SpaceTimes, Intra-active Ropes, and a Museum's Roping into the City through a Curious Child
(Peer reviewed; Journal article, 2022)In this article, the authors intra-act with conceptual toolkit to examine noncomplaint learning of a ropemaking activity at The Norwegian Fisheries Museum in Bergen. Barad’s concepts of intra-action and diffraction allow ... -
Norsk fremtidskrigs- og invasjonslitteratur før 1914 i et skandinavisk og europeisk perspektiv
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Norsk fremtidskrigs- og invasjonslitteratur fra årene før 1914 har i liten grad blitt studert og analysert av historikere. Denne artikkelen viser at sjangeren hadde fått et fotfeste i Norge i tiåret før utbruddet av første ... -
Norske elevers konseptualisering av rasismebegrepet
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Denne artikkelen presenterer en studie av hvordan norske elever konseptualiserer rasismebegrepet basert på fokusgruppeintervjuer med elever på ungdomstrinnet. Studien tar utgangspunkt i ideen om at det finnes en rekke ulike ... -
Norsklærernes faglige støtte for muntligopplæring på småtrinnet
(Master thesis, 2021)Dette er en kvalitativ forskningsstudie som har som mål å øke oppmerksomheten rundt arbeid med muntlige ferdigheter i skolen. Tidligere forskning på fagfeltet viser at muntlighetsdidaktikk har et stort utviklingspotensial ... -
Norwegian and Croatian Students of Undergraduate Kindergarten Teacher Education Programs on Their Professional Development and Conditions for It
(Journal article; Peer reviewed, 2019)This article presents Norwegian and Croatian students’ perspectives on conditions for their professional growth during undergraduate kindergarten teacher education. The data gathered through focus group interviews are ... -
Norwegian English teachers’ cognitions and self-reported practices regarding metalinguistic awareness: a qualitative study
(Master thesis, 2021)Metalinguistic awareness can be beneficial for cognitive processes and second language acquisition. How grade five to seven teachers in the Norwegian EFL classroom promote metalinguistic awareness to their pupils can be ... -
Norwegian polyamorous families and their experiences of kindergarten: a narrative inquiry
(Peer reviewed; Journal article, 2023)This article reports on a narrative inquiry (NI) of two Norwegian polyamorous families regarding their encounters with their children’s kindergartens. NI as a theory and method is employed, along with discourse theory, to ... -
Norwegian teachers’ perception of the benefits of using literature in the classroom
(Bachelor thesis, 2019) -
Note for note, takt og tone: Et læreverk i noter for elever i ungdomsskolen
(Bachelor thesis, 2014-08-25)Hvilke oppgaver og hvilken progresjon kan passe i et læreverk i noter for elever i ungdomsskolen som bygger på kompetansemålene i musikk etter 10. årstrinn? Denne problemstillingen dannet grunnlaget for bacheloroppgaven ... -
Ny og supplerende kartlegging av biologisk mangfold i Sunnhordland og Nord-Rogaland 2013 og 2014
(HSH-rapport;2015/2, Others, 2015)Rapporten beskriver nye funn av ulike vekster i Sunnhordland og Nord-Rogaland i 2013-14. Totalt 14 lokaliteter i Stord, Tysnes, Bømlo og Rennesøy er beskrevet, der 11 av lokalitetene er nybeskrevne, mens tre lokaliteter ... -
Ny styringsstruktur og styrket eierrolle
(Chapter; Peer reviewed, 2023) -
Nyankomne elevar og IKT
(Master thesis, 2021)Det overordna temaet i denne masteroppgåva er erfaringar lærarane har kring implementering av Chromebook i innføringsklassar. Bakgrunnen for val av tema er det pågåande fokuset på korleis ein skal legge til rette for å ... -
Nyankomne elevers erfaringer med overgangen fra innføringsklasser til ordinære klasser.
(Master thesis, 2020)Problemstilling og formål Forskningsprosjektets overordnede formål er å undersøke skolesituasjonen til nyankomne elever på ungdomstrinnet, som nylig har blitt overført fra en innføringsklasse til en ordinær klasse. Studien ... -
Nye funn av Karplanter og Sopp i Sunnhordland 2008: oppdatering og status.
(Others, 2008)Gjennom de siste 5 årene har jeg drevet en systematisk kartlegging av soppmangfoldet i kulturlandskapet i Stord og Fitjar. Det registrerte artsmangfoldet i Stord og Fitjar er i overkant av 530 taxa, men blant disse er ...