Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Subject "mellomtrinnet"
Now showing items 1-6 of 6
-
Balansekunst på mellomtrinnet: En studie av elevers forståelse av demokrati og menneskerettigheter
(Master thesis, 2023)I denne masteroppgaven skal jeg svare på problemstillingen: Hvilke forståelse har elever på mellomtrinnet av demokrati og menneskerettigheter? Denne problemstillingen skal svares på ved hjelp av de tre forskningsmetodene ... -
Blir barn sine sosiale ferdigheiter betra ved å gjennomføre sosial kompetanse som fag i skulen?
(Master thesis, 2019)Bakgrunn Denne masteroppgåva er basert på ein intervensjon der sosial kompetanse er prøvd ut som eit eige fag i skulen. Fagfornyinga som kjem i 2020 har større fokus på menneskeverdet, sosial læring og sosial utvikling enn ... -
Bruk av skulebiblioteket i leseopplæring – Ei kvalitativ undersøking av lærarars perspektiv på rolla til skulebiblioteket i arbeidet med lesing på mellomtrinnet
(Master thesis, 2021)Føremålet med denne studien er å undersøke om, og korleis, skulebiblioteket blir brukt i leseopplæringa på mellomtrinnet. Lesing er ei viktig ferdigheit som skal lærast i skulen, og sidan skulebiblioteket ofte utgjer kjernen ... -
Hva vektlegger erfarne lærere på mellomtrinnet i sin klasseledelse?
(Bachelor thesis, 2015)Klasseledelse knyttes historisk sett til oppdragelse og til å holde disiplin, ro og orden i klasserommet. På tidlig 1900-tallet var det vanlig at lærerne brukte ulike former for avstraffelser, både fysiske og sosiale/verbale, ... -
Inkluderande læringsmiljø : korleis arbeider læraren for å skape eit inkluderande læringsmiljø på mellomtrinnet?
(Bachelor thesis, 2015)Terje Ogden (2012) skildrar ei klasse som eit sosialt system der det vert skapt sosiale strukturar og mønster for samhandling. Desse mønstera har ei viss betyding for korleis klassa fungerer i læringssituasjonen når det ... -
Lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfag : ein kvalitativ studie av naturfaglærarar si forståing og integrering av lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervising på mellomtrinnet
(Bachelor thesis, 2015)Korleis oppfattar og handterer lærarar lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervisinga på mellomtrinnet? Som det kjem fram av problemstillinga, har eg tenkt å undersøkje korleis naturf ...