Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 2046-2065 av 2198
-
Uterommet for de yngste i barnehagen
(Bachelor thesis, 2021) -
Uteskule som arena for å utvikle det psykososiale miljøet -eit innblikk i lærarar sine refleksjonar
(Master thesis, 2023)Arbeid med psykososialt miljø er noko lærarar er pålagd og i denne studien har eg valt å sjå på det i forhold til uteskule. Føremålet med denne oppgåva har vore å sjå på lærarar sine refleksjonar kring uteskule og psykososialt ... -
Uteskule: Ein ressurs i begynnaropplæringa?
(Bachelor thesis, 2014-08-26)I mitt forskingsarbeid ynskja eg å sjå på korleis uteskule som arbeidsmåte kan fungera i skulen og kva verknadar ute-undervising har for elevane. For å avgrensa oppgåva valde eg å konsentrera meg om uteskule og ... -
Uteundervisning
(Bachelor thesis, 2019) -
Utfordrende atferd i et relasjonelt perspektiv
(Master thesis, 2022)Formålet med denne studien er å få økt kunnskap og innsikt i hvordan lærere kan bygge gode relasjoner til elever med utfordrende atferd. Studien vår ønsker å besvare følgende problemstilling: Hvordan arbeider et utvalg ... -
Utfordrende barn trenger anerkjennende voksne
(Bachelor thesis, 2020) -
Utforskande undervisning: I kva grad kan me identifisera ei utforskande matematikkundervisning ved å måla endringar i elevane sine haldningar?
(Bachelor thesis, 2012-06-27)I vårt Forskings- og Utviklingsarbeid ville me ha fokus på ulik matematikkundervisning. Målet med dette var å utvikla vår eigen praksis, og me utforma difor eit undervisningsopplegg som me prøvde ut. Problemstillinga for ... -
Utforskaren i praksis: Korleis nyttar samfunnsfaglærar Utforskaren i undervisning?
(Bachelor thesis, 2016) -
Utjevningspolitiske problem og paradoks i fagfornyelsen
(Peer reviewed; Journal article, 2023)I denne artikkelen undersøkes hvordan sosial utjevning konseptualiseres i stortingsmeldinger tilknyttet fagfornyelsen. Med utgangspunkt i Bacchis policysosiologiske tilnærming utforskes hvilke diskurser og problemer som ... -
Utvikling av elevenes lytteferdighet i begynneropplæringen – et lærerperspektiv
(Bachelor thesis, 2017) -
Utvikling av lærer-elev-relasjon - «Jeg trenger at du ser meg»
(Bachelor thesis, 2019) -
Utvikling av lærerens profesjonsfaglige digitale kompetanse – en kvantitativ analyse
(Master thesis, 2021)En av skolens hovedoppgaver er å ruste elever for morgendagens samfunn. Dette slås fast av opplæringslovens formålsparagraf, som sier at elevene skal utvikle kunnskap og holdninger for å kunne mestre livene sine og for å ... -
Utvikling av veiledningskompetanse i et læringsfellesskap
(Journal article, 2020)I artikkelen ser vi på hvordan et fagmiljø kan videreutvikle kompetanse til å veilede gjennom erfaringsdeling og refleksjon rundt egen veilederrolle. Utvikling av veiledningskompetanse kobler vi til deltakelse i et ... -
Utvikling i en lærende barnehage
(Bachelor thesis, 2020) -
Utvikling og læring ved Katambora Reformatory School
(Student paper, others, 2017)I denne oppgaven skal jeg presentere mine funn til problemstillingen «hvilke læringsstrategier uttrykker ansatte sosialarbeidere at de benytter på Katombora Reformatory School for å forberede og motivere ungdommene til et ... -
Vaksne som ser og torer å handle
(Bachelor thesis, 2023)Gjennom denne bacheloroppgåva har vi på bakgrunn av vårt engasjement for dei sårbare barna, valt å sjå på korleis den pedagogiske leiaren kan handle når det er mistanke om omsorgssvikt hjå barn i barnehagen. Med den ... -
Vakuum i fryseren
(Others, 2011) -
Val av skjønnlitteratur i undervisninga: kva vurderingar norsklærarar gjer når dei vel ut kva skjønnlitteratur dei nyttar i undervisninga si
(Bachelor thesis, 2019)Lærarar gjer mange vurderingar i skulekvardagen. Vala dei gjer er styrte av læreplanen, som både fungerer som ei rettesnor for skulen og som inspirasjon for undervisninga. Læreplanen er også eit av dei viktigaste styringsmidlane ...