Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1480-1499 av 2200
-
“Når vi får være med å bestemme, so blir vi meir motiverte” : Ein kvalitativ studie om elevmedverknad og motivasjon
(Master thesis, 2021)Føremålet med denne studien har vert å undersøke ei gruppe elevar i ungdomsskulen si oppleving av elevmedverknad i skulekvardagen og korleis elevmedverknaden påverkar motivasjonen deira. Med andre ord vil eg med denne ... -
«Nedsett funksjonsevne og tilpassa opplæring i kroppsøving på barnetrinnet»
(Bachelor thesis, 2019) -
Need for a democratic approach to social justice in education and training
(Journal article; Peer reviewed, 2016)Many higher education institutions worldwide require that all academic staff have a professional development plan. Teacher professional development has been regarded as one of the most important factors for improving the ... -
Neither hard nor soft prevention - On the need to reconfigure contemporary counterterrorism towards smart prevention
(Chapter, 2021)Confronted with something of a modern terrorist crisis, European policymakers have reformulated counterterrorism in the direction of a task in which the state and the public are combined in preventing individuals from being ... -
Nettbrett 1:1 og skriveferdigheiter i byrjaropplæringa
(Bachelor thesis, 2019) -
Nettbrett i begynnaropplæringa i lesing: Lærarar sine refleksjonar kring bruk av nettbrett i begynnaropplæringa i lesing på 1. og 2. trinn
(Master thesis, 2015-06-29)Dei seinare åra har bruken av nettbrett som verktøy i skulen vore aukande. Spørsmålet har vore stilt om satsinga har vore forankra i skulen som verktøy for læring, eller om det å ta i bruk verktøyet er eit mål i seg sjølv. ... -
Nettbrett i samfunnsfagundervisning: En kvalitativ studie av samfunnsfaglæreres erfaringer og opplevde muligheter knyttet til bruk av nettbrett i samfunnsfagundervisning
(Master thesis, 2019)Temaet i denne masteroppgaven er nettbrett i samfunnsfagundervisning på grunnskolen. Flere skoler og kommuner har innført personlige nettbrett som et verktøy for læring, samtidig som det er lite forskning på feltet. Jeg ... -
Nettbrett som reiskap i den første lese- og skriveopplæringa
(Master thesis, 2021)Denne studien undersøker nettbrett som reiskap i den første lese- og skriveopplæringa. På bakgrunn av at stadig fleire skular innfører 1:1-forhold med digitale verktøy, altså at kvar elev har kvart sitt personlege nettbrett, ... -
Neuropsychological and neurophysiological benefits from white noise in children with and without ADHD
(Peer reviewed; Journal article, 2016)Background Optimal stimulation theory and moderate brain arousal (MBA) model hypothesize that extra-task stimulation (e.g. white noise) could improve cognitive functions of children with attention-deficit/hyperactivity ... -
«Never Alone» in the EFL Classroom: Exploring the potential of the video game «Never Alone - Kisima Inŋitchuŋa» in developing intercultural competence in the English as a Foreign Language (EFL) classroom.
(Master thesis, 2022)Videospel i undervisninga er på agendaen. Narrative videospel kan vere gode historieformidlarar og inviterer gameren med på ei interaktiv oppleving. Dei siste åra har det dukka opp fleire videospel i sjangeren world games: ... -
nkluderande historieundervisning i eit historisk splitta Nord-Irland? Ein studie av nord-irske historielæreplanar og eit utval historielærarar sine perspektiv og tilnærmingar til historieundervisninga om Nord-Irland-konflikten.
(Master thesis, 2020)Føremålet med denne masteroppgåva har vore å undersøke i kva grad – og på kva måte eit utval nord irske historielæreplanar og historielærarar, legg opp til ei inkluderande historieundervisning om Nord-Irland-konflikten. Meir ... -
Noen må fortelle lærere at det lærere gjør kan utrette mirakler: En kvalitativ undersøkelse av foresattes opplevelse av skole-hjem samarbeid ved ufrivillig skolefravær
(Master thesis, 2023)Formålet med dette forskningsprosjektet har vært å undersøke hvordan foresatte opplever skole-hjem samarbeid ved ufrivillig skolefravær. Skole-hjem samarbeid har en sentral rolle i saker med ufrivillig skolefravær, og ... -
Nok tilfang på begge målformer? Om språkleg fordeling i lesebøker og tekstar i norsk for nynorskelevar i ungdomsskulen
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgåva presenterer ei gransking av språkleg fordeling mellom tekstar på nynorsk og bokmål i nynorske lesebøker for to norskverk i ungdomsskulen, Fabel 8–10 og Kontekst 8–10, og i faglærarrapportar i norsk for ... -
Nokon jobbar best under press - andre jobbar berre under press
(Journal article, 2017) -
Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar
(HSF Rapport, Book, 2008)Rapporten er sett saman av åtte kapittel som har til felles at dei handlar om lærande leiing i skuleverket. Det første handlar om tekstutvikling som grunnlag for organisasjonsendring. Det andre drøfter Peter Senges teori ... -
Noncompliant Learning: Diffracting SpaceTimes, Intra-active Ropes, and a Museum's Roping into the City through a Curious Child
(Peer reviewed; Journal article, 2022)In this article, the authors intra-act with conceptual toolkit to examine noncomplaint learning of a ropemaking activity at The Norwegian Fisheries Museum in Bergen. Barad’s concepts of intra-action and diffraction allow ... -
Norsk fremtidskrigs- og invasjonslitteratur før 1914 i et skandinavisk og europeisk perspektiv
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Norsk fremtidskrigs- og invasjonslitteratur fra årene før 1914 har i liten grad blitt studert og analysert av historikere. Denne artikkelen viser at sjangeren hadde fått et fotfeste i Norge i tiåret før utbruddet av første ... -
Norske elevers konseptualisering av rasismebegrepet
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Denne artikkelen presenterer en studie av hvordan norske elever konseptualiserer rasismebegrepet basert på fokusgruppeintervjuer med elever på ungdomstrinnet. Studien tar utgangspunkt i ideen om at det finnes en rekke ulike ... -
Norsklærernes faglige støtte for muntligopplæring på småtrinnet
(Master thesis, 2021)Dette er en kvalitativ forskningsstudie som har som mål å øke oppmerksomheten rundt arbeid med muntlige ferdigheter i skolen. Tidligere forskning på fagfeltet viser at muntlighetsdidaktikk har et stort utviklingspotensial ... -
Norwegian and Croatian Students of Undergraduate Kindergarten Teacher Education Programs on Their Professional Development and Conditions for It
(Journal article; Peer reviewed, 2019)This article presents Norwegian and Croatian students’ perspectives on conditions for their professional growth during undergraduate kindergarten teacher education. The data gathered through focus group interviews are ...