Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1060-1079 av 2200
-
Klasseledelse i risikosamfunnet - resultater fra et ekspert- og observasjonsstudium
(Master thesis, 2015-11-29)Denne masteravhandlingen setter fokus på lærerens klasseledelse i risikosamfunnet. Klasseledelse har i økende grad blitt satt på dagsorden i lærer- og videreutdanning. Kompetanse på området er høyaktuelt. Å se klasseledelse ... -
Klasseledelse i teknologitette klasserom
(Master thesis, 2012-07-02)Gjennom læreplaneverket LK06 ble en ny basisferdighet introdusert. Å kunne bruke digitale verktøy medførte en økt satsing på IKT og digital kompetanse i skolen. I videregående skole har dette kuliminert i bærbar PC til ... -
Klasseledelse – får vi det til nå?
(Master thesis, 2015-11-13)Etter stadige debatter i lokale medier om elevers utstrakte utenomfaglige aktivitet i skoletiden, vokste det fram et ønske i meg om å undersøke om det virkelig var så dårlig stelt som enkelte avisartikler kunne gi inntrykk ... -
«Klasseledelse – relasjon mellom lærer og elev»
(Bachelor thesis, 2019) -
Klasseleiing -Lærarens arbeid med åtferd
(Bachelor thesis, 2019) -
Klasseleiing : kva vektlegg erfarne lærarar på ungdomsskulen i si klasseleiing?
(Bachelor thesis, 2014)Kva vektlegg erfarne lærarar på ungdomsskulen i si klasseleiing? Eg vil belyse og utdjupe problemstillinga gjennom desse to forskingsspørsmåla: - Kva vektlegg erfarne lærarar for å etablere struktur og reglar? - Kva ... -
Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet
(Chapter, 2013)Klasseleiing er sett på dagsorden gjennom stortingsmeldingar og andre styringsdokument for utdanningssektoren. Målet er å betre læringsmiljøet for elevane. I samband med dette tilbyr utdanningsinstitusjonar vidareutdanning ... -
Klasseleiing ”Ungdomstrinn i utvikling” : ein kvalitativ studie av erfaringar lærarar har kring prosjektet ”Ungdomstrinn i utvikling” med fokus på klasseleiing.
(Bachelor thesis, 2015)Ungdomstrinnssatsinga er eit omfattande tema, og krev ei avgrensing. I oppgåva har eg valt å fokusere på klasseleiing som del av skulebasert kompetanseutvikling. Utdanningsdirektoratet (2012:5) h ... -
Klasseromsdialogen i møte med det digitale kritet
(Bachelor thesis, 2017)Denne oppgåva er skriven med bakgrunn i ei kvalitativ undersøking om temaet interaktiv tavle. Problemstillinga er: ”Korleis påverkast klasseromsdialogen ved bruk av interaktiv tavle?”. Teori som ... -
Klasseromsdialogen i samband med interaktiv tavle
(Master thesis, 2020)Teknologi har endra måten me lærer, kommuniserer, finn informasjon, underheld- og tileigna oss bodskap. Mange lærarar har ei interaktiv tavle tilgjengeleg i klasserommet. Føremålet med masteroppgåva er å få innsikt i korleis ... -
Klasseromssamtalen i fyrste og andre klasse ved ein fådelt skule
(Master thesis, 2019)Bakgrunnen for denne studien er eigne erfaringar og tidlegare forsking. Innanfor ramma av eit klasserom eksisterer det ulike former for samtalemønster. Samtale er eit viktig verktøy i skulen, kanskje spesielt mykje brukt ... -
«Klatring til nye høyder» - en pilotundersøkelse av klatrings betydning for ungdommer med konsentrasjonsvansker, ADHD eller ADHD-relaterte utfordringer
(Master thesis, 2019)Bakgrunn og formål Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) er en hyperkinetisk forstyrrelse med en forekomst på 3-5% blant barn og unge. Dette gjør det til en av de mest vanlige psykiatriske forstyrrelsene hos ... -
Klimaetikk og verditeori
(Journal article; Peer reviewed, 2018)Den globale oppvarmingen reiser grunnleggende spørsmål om moralitet: Hvordan bør vi leve våre liv? Hvilke samfunn vi vil ha? Verditeorier gir oss en standard for vurdering av egen og andres adferd, og kan dermed også gi ... -
Klumpen i magen
(Bachelor thesis, 2021) -
Kobling av bærekraftig utvikling og medborgerskap i LK20
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven har som mal a undersoke koblingene mellom de tverrfaglige temaene barekraftig utvikling og medborgerskap i Lareplanverket for Kunnskapsloftet 2020 (LK20). Bakgrunnen for studien skyldes at barekraftig ... -
Kollegahospitering som metode for utvikling av praksiskompetanse hos spesialpedagoger
(Master thesis, 2019)Denne masteroppgaven tar for seg et forskningsprosjekt på egen arbeidsplass med temaet: kollegahospitering som metode for utvikling av praksiskompetanse blant spesialpedagoger. Studien er et aksjonsforskningsprosjekt blant ... -
Kollegarettleiing og endring av den kollektive kunnskapen i barnehagen
(Doctoral thesis, 2022)Formålet med avhandlinga «Kollegarettleiing og endring av den kollektive kunnskapen i barnehagen» er å utvikle djupare forståing om systematisk kollegarettleiing i gruppe som profesjonsutviklande læringsaktivitet i barnehagen, ... -
Kom og bli med
(Bachelor thesis, 2023) -
Kommunikasjon i den flerkulturelle barnehagen
(Bachelor thesis, 2020) -
Komparativt studie i barnehager: Bruk av musikk i Kenya, Kina og Norge
(Bachelor thesis, 2020)