Klasseleiing ”Ungdomstrinn i utvikling” : ein kvalitativ studie av erfaringar lærarar har kring prosjektet ”Ungdomstrinn i utvikling” med fokus på klasseleiing.
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/285215Utgivelsesdato
2015Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Ungdomstrinnssatsinga
er
eit
omfattande
tema,
og
krev
ei
avgrensing.
I
oppgåva
har
eg
valt
å
fokusere
på
klasseleiing
som
del
av
skulebasert
kompetanseutvikling.
Utdanningsdirektoratet
(2012:5)
har
delt
klasseleiing
inn
i
fire
emne:
støttande
relasjonar,
struktur
og
reglar,
læringskultur
og
motivasjon
og
forventingar.
I
denne
oppgåva
har
eg
valt
å
konsentrere
meg
om
tre
av
emna;
støttande
relasjonar,
struktur
og
reglar
og
læringskultur.
Alle
fire
emna
innan
klasseleiing
er
like
viktige,
men
for
å
gå
i
djupna
gjorde
eg
dette
valet.
Eg
kom
fram
til
denne
problemstillinga:
”Kva
erfaringar
har
lærarar
som
har
delteke
på
”Ungdomstrinn
i
utvikling”
gjort
med
emnet
klasseleiing,
og
korleis
har
dette
påverka
undervisninga
deira?”
Beskrivelse
Grunnskulelærar 5-10
PE379
Mai 2015