Klasseromsdialogen i møte med det digitale kritet
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2463635Utgivelsesdato
2017Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Denne
oppgåva
er
skriven
med
bakgrunn
i
ei
kvalitativ
undersøking
om
temaet
interaktiv
tavle.
Problemstillinga
er:
”Korleis
påverkast
klasseromsdialogen
ved
bruk
av
interaktiv
tavle?”.
Teori
som
vart
nytta
er
om
tavlebruk,
dialogbasert
undervisning,
forsking
kring
interaktiv
tavle
og
sosiokulturell
læringsarena
og
klasseromsdialog.
For
å
finne
svar
på
problemstillinga
vart
det
nytta
observasjon
og
intervju.
Det
vart
gjort
fire
observasjonar
og
tre
strukturerte
intervju.
Hovudfunn
er
at
bruk
av
interaktiv
tavle
medfører
ein
større
elevaktivitet
og
det
gir
elevane
eit
betre
utgangspunkt
for
refleksjon.
Ved
å
nytte
interaktiv
tavle
blir
det
mindre
formidling
hjå
læraren,
og
det
stimulera
til
auka
grad
av
dialog
mellom
lærar-‐elevar.
Læraren
nyttar
meir
opne
og
autentiske
spørsmål
ved
bruk
av
interaktiv
tavle.
Bruk
av
interaktiv
tavle
gjer
at
elevane
får
eit
blikkfang
i
undervisninga,
og
slik
er
det
lettare
å
få
med
elevane
i
ein
dialog
kring
det
som
er
visualisert.
Beskrivelse
Grunnskulelærarutdanning 5-‐10 PE379 Avdeling for lærarutdanning og idrett, institutt for grunnskulelærarutdanning