Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 2086-2105 of 2235
-
Utfordrende atferd i et relasjonelt perspektiv
(Master thesis, 2022)Formålet med denne studien er å få økt kunnskap og innsikt i hvordan lærere kan bygge gode relasjoner til elever med utfordrende atferd. Studien vår ønsker å besvare følgende problemstilling: Hvordan arbeider et utvalg ... -
Utfordrende barn trenger anerkjennende voksne
(Bachelor thesis, 2020) -
Utforskande undervisning: I kva grad kan me identifisera ei utforskande matematikkundervisning ved å måla endringar i elevane sine haldningar?
(Bachelor thesis, 2012-06-27)I vårt Forskings- og Utviklingsarbeid ville me ha fokus på ulik matematikkundervisning. Målet med dette var å utvikla vår eigen praksis, og me utforma difor eit undervisningsopplegg som me prøvde ut. Problemstillinga for ... -
Utforskaren i praksis: Korleis nyttar samfunnsfaglærar Utforskaren i undervisning?
(Bachelor thesis, 2016) -
Utjevningspolitiske problem og paradoks i fagfornyelsen
(Peer reviewed; Journal article, 2023)I denne artikkelen undersøkes hvordan sosial utjevning konseptualiseres i stortingsmeldinger tilknyttet fagfornyelsen. Med utgangspunkt i Bacchis policysosiologiske tilnærming utforskes hvilke diskurser og problemer som ... -
Utvikling av elevenes lytteferdighet i begynneropplæringen – et lærerperspektiv
(Bachelor thesis, 2017) -
Utvikling av lærer-elev-relasjon - «Jeg trenger at du ser meg»
(Bachelor thesis, 2019) -
Utvikling av lærerens profesjonsfaglige digitale kompetanse – en kvantitativ analyse
(Master thesis, 2021)En av skolens hovedoppgaver er å ruste elever for morgendagens samfunn. Dette slås fast av opplæringslovens formålsparagraf, som sier at elevene skal utvikle kunnskap og holdninger for å kunne mestre livene sine og for å ... -
Utvikling av veiledningskompetanse i et læringsfellesskap
(Journal article, 2020)I artikkelen ser vi på hvordan et fagmiljø kan videreutvikle kompetanse til å veilede gjennom erfaringsdeling og refleksjon rundt egen veilederrolle. Utvikling av veiledningskompetanse kobler vi til deltakelse i et ... -
Utvikling i en lærende barnehage
(Bachelor thesis, 2020) -
Utvikling og læring ved Katambora Reformatory School
(Student paper, others, 2017)I denne oppgaven skal jeg presentere mine funn til problemstillingen «hvilke læringsstrategier uttrykker ansatte sosialarbeidere at de benytter på Katombora Reformatory School for å forberede og motivere ungdommene til et ... -
Vaksne som ser og torer å handle
(Bachelor thesis, 2023)Gjennom denne bacheloroppgåva har vi på bakgrunn av vårt engasjement for dei sårbare barna, valt å sjå på korleis den pedagogiske leiaren kan handle når det er mistanke om omsorgssvikt hjå barn i barnehagen. Med den ... -
Vakuum i fryseren
(Others, 2011) -
Val av skjønnlitteratur i undervisninga: kva vurderingar norsklærarar gjer når dei vel ut kva skjønnlitteratur dei nyttar i undervisninga si
(Bachelor thesis, 2019)Lærarar gjer mange vurderingar i skulekvardagen. Vala dei gjer er styrte av læreplanen, som både fungerer som ei rettesnor for skulen og som inspirasjon for undervisninga. Læreplanen er også eit av dei viktigaste styringsmidlane ... -
Vandrarmotivet i tekstar av Knut Hamsun og Bruce Springsteen: Litteraturundervisning på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2019)Som menneske er vi stadig på søking etter meininga med livet. Eit menneske sin identitet blir til i møte med andre menneske i ulike situasjonar, og vi er på evig søking eller vandring mot eit liv som vi ikkje heilt veit ... -
Vannet i sluket
(Others, 2011) -
Vanskelege samtalar med foreldre : Ei kvalitativ undersøking om kva erfarne lærarar legg vekt på om dei må ha ein vanskeleg samtale med foreldra om eleven
(Bachelor thesis, 2015)Eg har fått eit lite innblikk korleis det er å vere lærar etter 3 tre år som lærarstudent. I denne oppgåva vil eg undersøke kva erfarne lærarar legg vekt på om dei må ha ein vanskeleg samtale med foreldre om eleven. Eg vil ... -
Vanskelige foreldresamtaler : hva er det som kjennetegner en vanskelig foreldresamtale og hvordan kan en pedagog i barnehagen best mulig forberede seg til en vanskelig foreldresamtale?
(Bachelor thesis, 2014)Hva er det som kjennetegner en vanskelig foreldresamtale og hvordan kan en pedagog i barnehagen best mulig forberede seg til en vanskelig foreldresamtale? Vi skriver om hva som kjennetegner en vanskelig foreldresamtale ...