• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • View Item
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vanskelege samtalar med foreldre : Ei kvalitativ undersøking om kva erfarne lærarar legg vekt på om dei må ha ein vanskeleg samtale med foreldra om eleven

Fosse, Elisabeth Fjellanger
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
Fosse_Elisabeth F..pdf (480.9Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/285173
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag [2146]
Abstract
Eg har fått eit lite innblikk korleis det er å vere lærar etter 3 tre år som lærarstudent. I denne oppgåva vil eg undersøke kva erfarne lærarar legg vekt på om dei må ha ein vanskeleg samtale med foreldre om eleven. Eg vil sjå på korleis ein lærar tek opp vanskelege tema om eleven i samtalar med foreldre, og korleis ein førebur seg i dette arbeidet. Eg har valt å bruke «samtalar med foreldre», sidan det ikkje er eit fasitsvar på kva samtaleform som er best. I praksis fekk eg observera fleire konferansetimar. Kontaktlærar skal ha ein planlagt og strukturert samtale med foreldra minst to gongar i skuleåret. Skulen skal i følgje opplæringslova §1-1 og 13-3d sørgje for samarbeid med heimen. Desse samtalane skal ha eleven i fokus, og bidra til eleven si faglege og sosiale utvikling (Utdanningsdirektoratet, 2010). Samtalane eg observerte gjekk som planlagt. Dersom dei ikkje gjer det, fekk eg ideen om å skrive om dette temaet. Eg meina det vil vera relevant for nyutdanna lærarar å ha meir kunnskap om dette. Sidan det er eit vanskeleg tema, er det viktig å ha kunnskap om korleis ein kan gripe tak i det. Problemstillinga mi er:

«Korleis kan ein lærar ta opp vanskelege tema om eleven i samtalar med foreldre, og korleis kan ein førebu ein seg?»
Description
Grunnskulelærar 5.-10. PE379 Mai 2015

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit