Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 3770-3789 av 4111
-
Ubehagskompasset – et verktøy for navigering i elevers antiundertrykkende arbeid med egne holdninger
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven undersøker hvordan ubehag kan brukes som et konstruktivt middel for antiundertrykkende holdningsarbeid. For å få innsikt i det antiundertrykkende arbeidet med egne holdninger som elevene gjorde, er ... -
Uendelege haldningar til lekser
(Bachelor thesis, 2019)Formålet med denne oppgåva har vert å undersøke kva haldningar lærarar har til lekser. For å avgrense oppgåva valde vi problemstillinga «Kva haldningar har matematikklærarar på ungdomssteget til lekser?». Oppgåva er skreve ... -
Ufaglærte musikklærere i praksis: En kvalitativ studie av hvordan ufaglærte musikklærere arbeider med musikkundervisning og musikkaktiviteter på en grunnskole
(Master thesis, 2020)I denne studien gjøres det undersøkelser av ufaglærte musikklærere sin praksis i en grunnskole. Målet er ikke å fortelle hvordan musikkundervisningen bør være og hva den bør inneholde, men å belyse muligheten om å ta ... -
Ulik sosial status = ulik behandling av barna i zambisk førskule og skule?
(Bachelor thesis, 2010) -
Ulike faktorers påvirkning på motivasjon i rehabilitering etter en traumatisk ryggmargsskade
(Bachelor thesis, 2019) -
Ulike mønstre i bokstavering på Norsk tegnspråk
(Bachelor thesis, 2021) -
Ulikhet, likhet og mangfold. Pedagogisk ledelse og foreldreskap i kulturelt mangfoldige barnehager
(Doctoral thesis, 2022)Målet med denne studien var å få innsikt i pedagogiske lederes forståelser og konstruksjoner av kulturelt mangfold, deres rolleutøvelse som pedagogiske ledere, og hvordan minoritetsforeldre erfarer samarbeidet og møtet med ... -
Under lupen – praksislæreres observasjonspraksis i barnehagen
(Journal article; Peer reviewed, 2018)Artikkelen presenterer resultater fra en studie om praksislæreres doxa. Gjennom en Mixed Methods-studie gis innsikt i hvordan barnehagelærere (praksislærere) snakker om hvordan, når og hvorfor de observerer. Analyse av ... -
Under stadig utvikling.... : rapport om Undersøking av digitale læremiddel på begge målformer
(HSF Rapport, Book, 2008)Undersøkinga har teke utgangspunkt i prinsippet i opplæringslova om læremiddel til same tid og same pris på både nynorsk og bokmål, og ut frå det sett på situasjonen for digitale læremiddel i grunnskule og vidaregåande skule. ... -
Underliggjøring av ungdomsskolen
(Bachelor thesis, 2021) -
Undersøkande undervisning i algebra
(Master thesis, 2019)Formålet med denne masteroppgåva er å få auka innsikt i korleis lærarar gjennomfører undersøkande undervisning i algebra. Bakgrunn for dette masterprosjektet er eigne erfaringar og forsking på algebraundervisning. Mange ... -
Undertrykkelse, fattigdom og sosiale problemer i Høvdingdømmet Mukuni: Kan empowerment og myndiggjøring av de involverte i treskjæring- og curio-virksomhet, føre til at befolkningen i Mukuni kommer seg ut av fattigdom og sosiale problem?
(Bachelor thesis, 2015)Denne studien er blitt gjort i forbindelse med kulturstudiet Global Knowledge, og fokuserer på høvdingdømmet Mukuni. Gjennom studien har jeg studert maktforhold, undertrykkelse, sosiale problem og fattigdom. Jeg har også ... -
Undervegsvurdering i ei digital kladdebok: Ei studie av lærarars oppleving av VFL mediert av OneNote
(Master thesis, 2022)Dette masterprosjektet undersøkjer korleis lærarar opplev- og nyttar OneNote som medierande artefakt i vurdering for læring, og korleis prinsipp for VFL kjem til syne i lærarens vurderingspraksis i OneNote. Forskingsprosjektet ... -
Undervisingspraksis i kroppsøving
(Master thesis, 2022)Oppgåva sitt tema er undervisingspraksis i kroppsøving. Bakgrunn for oppgåva er tidlegare studiar og diskusjonar i kroppsøvingsfaget som viser at faget ikkje blir praktisert som eit utdannings-og læringsfag (Aasland & ... -
Undervisingspraksis i musikkfaget: Ein enkeltcasestudie av ein musikklærars oppfatningar og undervisingspraksis i musikkfaget
(Master thesis, 2023)Styringsdokument og retningslinjer stiller krav til musikkfaget og presentera kva verdiar og kvalitetar som skal liggje til grunn for musikkundervisinga, men det er lite som tilseier korleis musikklærarens subjektivitet ... -
Undervisning av minoritetsspråkleg ungdom i kombinasjonsklassar i Sogn og Fjordane
(Master thesis, 2020)Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøka korleis lærarar underviser i opplæringstilbodet kombinasjonsklassar. Tilbodet går over eitt til to år og er for minoritetsspråkleg ungdom mellom 18– 24 år med kort butid i ... -
Undervisning for bærekraftig utvikling i norske folkehøgskoler
(Master thesis, 2021)Hensikten med dette masterprosjektet har vært å utforske hva som kjennetegner undervisning for bærekraftig utvikling i norske folkehøgskoler. Internasjonale og nasjonale studier peker på rollen utdanning har for å imøtekomme ... -
Undervisning i lesestrategiar på mellomtrinnet
(Master thesis, 2019)Dei internasjonale prøvane PISA og PIRLS i 2001 og 2003 viste at norske elevar ikkje hadde så god lesedugleik som ein gjerne trudde. Mange forklaringa på dei svake resultata blei lanserte og elevane sin svake kompetanse i ...