Browsing Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports by Title
Now showing items 2513-2532 of 4102
-
Med heimstaddialekten i bagasjen? Om korleis målføresynopsisen og folketeljingane kan brukast i historisk sosiolingvistikk
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Artikkelen tek utgangspunkt i ei teoretisk problemstilling som gjeld faktorane som spelar inn i koinéformingsprosessar, nemleg om det er ein direkte samanheng mellom dialektbakgrunnen til innflyttarane til ein ny stad og ... -
Med kløv over fjellet. Drivkrefter i bondeøkonomien i Hardanger på 1700-talet
(Master thesis, 2015-05-15)På 1700-talet dreiv hardingane omfattande handel i Bergen og Stavanger. Tidlegare hadde dei som budde i ytre strok av regionen hatt tett kontakt med skotske trelastkjøparar, men også etter at skotteskipa slutta koma var ... -
Med Roblox i skulesekken
(Master thesis, 2021)Hovudtemaet i denne oppgåva er utanomfagleg bruk av datamaskin i skulen. Dette temaet valde eg fordi det dei siste åra har vore ein debatt om digitaliseringa av skulen. Ein del av debatten har handla om at digitale ... -
Med rom for alle og blikk for den enkelte
(Bachelor thesis, 2018) -
«Med rom for ulike tegnemåter» - et aksjonsforskningsopplegg som undersøker hvordan samtegning kan brukes for å tilrettelegge for at elevene utvikler -og blir trygge på sin egen strek.
(Master thesis, 2021)Forskning viser at stadig yngre elever mister troen og trygghet i det å tegne. Jeg ønsker derfor å finne ut hvilke valg jeg som lærer i kunst og håndverk må ta for å bidra til å snu denne utviklingen . Med dette som bakteppe ... -
Med to liv i bagasjen En studie basert på beretninger fra tidsvitner som emigrerte fra DDR til Vest-Tyskland mellom 1975 og 1985
(Master thesis, 2018)Denne studien har undersøkt hvilke motiv ti emigranter hadde for å forlate Øst-Tyskland mellom 1975 og 1985, og hvordan de samme personene fikk «fotfeste» på vestsiden av den tyske grensen. Den tysk-tyske migrasjonen som ... -
Medborgerskapsopplæring gjennom styringsdokumenter
(Master thesis, 2022)Temaet for denne masteroppgaver er medborgerskapsoppæring. Problemstillingen jeg har utarbeidet er som følger: Hvordan kommer medborgerskapsopplæringen frem i ulike styringsdokumenter i Norge og Tyrkia? Jeg har i tillegg ... -
Medelevvurdering i design- og håndverksfag
(Student paper, others, 2010) -
Medvirkning i barnefellesskapet
(Bachelor thesis, 2023) -
Medvirkning og meningskapning i barnehagen
(Bachelor thesis, 2020) -
Meiningsskaping i digitale multimodale fagtekstar: Ein studie av leseveg og det modale samspelet når elevar les digitale multimodale tekstar.
(Master thesis, 2010)Denne masteroppgåva er eit tekststudium som undersøker korleis elevar på 8. trinn les digitale multimodale fagtekstar. Spørsmålet er korleis lesarane skapar meining gjennom val av leseveg, lesestrategiar, og multimodale ... -
Meisterlære og instrumentalundervisning sett frå eit didaktisk perspektiv – eit studie av metodar og verktøy i undervisninga til tre messingpedagogar
(Master thesis, 2016-05-18)I denne masteroppgåva skal eg undersøka undervisningspraksisen til tre messingpedagogar, og sjå kva metodar og verktøy dei nyttar i si undervisning. Vidare skal eg sjå korleis ein kan forstå desse metodane ut i frå ... -
Meistring for elevar med utfordringar i skulekvardagen
(Bachelor thesis, 2017) -
Meistring mot master - Delrapport STIL-prosjektet
(Research report, 2018) -
Mellom fjord og dal
(Bachelor thesis, 2017) -
Mellom Grandis og granola. Mat som sosial markør i litterære framstillingar av familie – eit djupdykk i fire skandinaviske barnebøker
(Master thesis, 2018)Masteroppgåva undersøkjer forskjellige motiv og tolkingar knytt til mat som sosial markør i litterære framstillingar av familie. Materialet består av fire skandinaviske samtidsromanar for born, alle utgitt mellom 2015 og ... -
Mellom liten og stor - Tonar og ord. Ei diskursanalyse av korleis musikk kan bli forstått av elevar og produsentar i den kulturelle skulesekken
(Master thesis, 2011-06)Den kulturelle skulesekken (DKS) er ei ordning der skuleelevar møter kunst- og kultur. Dette føreset at nokre val har blitt teke utifrå kva som synast fornuftig og riktig å gjere i formidlinga av kunst og kultur til barn ...