Show simple item record

dc.contributor.authorSeverin, Vik
dc.date.accessioned2022-08-02T09:34:40Z
dc.date.available2022-08-02T09:34:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3009749
dc.descriptionMaster i Estetiske fag og Læreprosessar, Høgskulen på Vestlandet, Campus Storden_US
dc.description.abstractI denne masteroppgåva har eg produsert eit podkast-design, og samtalar med fire profesjonelle musikarar om øvingspraksis og korleis dei motiverer seg. Problemstillinga er: «korleis kan eit multisensorisk intervju med fire profesjonelle musikarar skape kunnskap om øving og motivasjon?». For å svare på korleis kunnskapen vert formidla i podkasten nyttar eg Theo Van Leeuwen sine fire multimodale komponentar: rytme, komposisjon, informasjonslink og dialog. Vidare føreslår eg ei bevisstgjering av multimodalitetars funksjonelle spesialisering som eit metodisk verktøy for å effektivisere tematettleiken i akademiske podkastar. Studien indikerer at uformelle strategiar for øving som til dømes aktiv lytting, sosial læring saman med tradisjonell sosiokulturell lærings-, og motivasjonsteori kan føre til høgare self-efficacy. Video-podkasten På Øvingsrommet er tilgjengeleg på YouTube. Dei 12 episodane er mellom 15-35 minuttar lange, og under kvar episode ligg lenker til oppsummeringsliste frå episodane. «Lærdommane» kan nyttast som tips til øving, inspirasjon eller læringsressursar for musikkelevar i alderen 15-25.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titlePå Øvingsrommet: Ein videopodkast om øving og motivasjonen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMACREL-OPGen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal