dc.contributor.author | Reigstad, Tarikwa | |
dc.contributor.author | Angerman, Vilde Katrine Vågene | |
dc.contributor.author | Knudsen, Ida Raaheim | |
dc.date.accessioned | 2022-07-08T08:05:57Z | |
dc.date.available | 2022-07-08T08:05:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3003784 | |
dc.description | BACH301
Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett
Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan kan tegn-til-tale støtte et sosialt handlingsrepertoar blant toddlerene? | en_US |
dc.title.alternative | How intuitive signed language can support a toddlers social portfolio of action. | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BACH301 | en_US |