• Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv 

      Grønsdal, Ingrid; Borgenvik, Katrine; Fjellanger, Liv Ingrid; Aksnes, Kirsti; Hansen, Hannah; Espeland, Åsmund; Vangsnes, Vigdis; Espeland, Magne (Report, 2019)
      Prosjektet “Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehagen” (2017- 2020) forkorta til DigiSus1, er eit kompetanseutviklingsprosjekt som er finansiert av Norges ...
    • Skole og konsert - fra formidling til dialog (DiSko): Erfaringsrapport 

      Holdhus, Kari; Waade, Roy; Romme, Jonas Cisar; Almås, Rebecca; Espeland, Magne (CASE-rapport;1/2019, Report, 2019)
      Forskere som har deltatt i syklus 1 med datainnsamling, analyse og tekst er: Professor og Forskningsleder Magne Espeland, 1. amanuensis og prosjektleder Kari Holdhus, 1. lektor Jorunn Thortveit (Universitetet i Stavanger) ...
    • Skole og konsert - fra formidling til dialog (DiSko): Tilstandsrapport 

      Holdhus, Kari; Espeland, Magne (CASE-rapport;1/2017, Report, 2017)
      Gjennom forskningsprosjektet ”Skole og konsert – fra formidling til dialog” (DiSko) vil forskerne arbeide med hvordan en kan produsere og distribuere konserter og annen kunst for elever i skolen på en slik måte at det kan ...
    • Skole og konsert - frå formidling til dialog (DiSko): Produksjosrapport 

      Holdhus, Kari; Espeland, Magne (CASE-rapport;1/2018, Report, 2018)
      Produksjonsrapport 1 inngår i ein serie planlagde rapportar frå prosjektet Skole og konsert – frå formidling til dialog (DiSko). Desse rapportane blir utforma undervegs med og parallelt med FOU- prosessen og er ein del av ...