Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFosse, Elisabeth Fjellanger
dc.date.accessioned2015-06-18T08:42:58Z
dc.date.available2015-06-18T08:42:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285173
dc.descriptionGrunnskulelærar 5.-10. PE379 Mai 2015nb_NO
dc.description.abstractEg har fått eit lite innblikk korleis det er å vere lærar etter 3 tre år som lærarstudent. I denne oppgåva vil eg undersøke kva erfarne lærarar legg vekt på om dei må ha ein vanskeleg samtale med foreldre om eleven. Eg vil sjå på korleis ein lærar tek opp vanskelege tema om eleven i samtalar med foreldre, og korleis ein førebur seg i dette arbeidet. Eg har valt å bruke «samtalar med foreldre», sidan det ikkje er eit fasitsvar på kva samtaleform som er best. I praksis fekk eg observera fleire konferansetimar. Kontaktlærar skal ha ein planlagt og strukturert samtale med foreldra minst to gongar i skuleåret. Skulen skal i følgje opplæringslova §1-1 og 13-3d sørgje for samarbeid med heimen. Desse samtalane skal ha eleven i fokus, og bidra til eleven si faglege og sosiale utvikling (Utdanningsdirektoratet, 2010). Samtalane eg observerte gjekk som planlagt. Dersom dei ikkje gjer det, fekk eg ideen om å skrive om dette temaet. Eg meina det vil vera relevant for nyutdanna lærarar å ha meir kunnskap om dette. Sidan det er eit vanskeleg tema, er det viktig å ha kunnskap om korleis ein kan gripe tak i det. Problemstillinga mi er: «Korleis kan ein lærar ta opp vanskelege tema om eleven i samtalar med foreldre, og korleis kan ein førebu ein seg?»nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectforeldresamarbeidnb_NO
dc.subjectforeldresamtalenb_NO
dc.subjectskulenb_NO
dc.titleVanskelege samtalar med foreldre : Ei kvalitativ undersøking om kva erfarne lærarar legg vekt på om dei må ha ein vanskeleg samtale med foreldra om elevennb_NO
dc.title.alternativeDifficult conversations with parentsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber23nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel