Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKrøvel, Lisbeth
dc.date.accessioned2021-08-04T07:57:47Z
dc.date.available2021-08-04T07:57:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2766104
dc.descriptionMaster IKT i læring Høgskulen på Vestlandet, campus Stord, Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI)en_US
dc.description.abstractMålet for denne kvalitative studien er å finne ut kva måte omvendt undervisning kan bidra til å påverke motivasjon hjå studentar i teoretiske fag. Her har det gjennom aksjonsforsking blitt gjennomført to økter med omvendt undervisning for heile kullet på trafikklærarutdanninga. Data har blitt samla inn gjennom observasjon og semistrukturert intervju, og blei transkribert og vidare analysert gjennom tematisk analyse. Funna viser at storparten av informantane var positive til omvendt undervising. Dei følte dei fekk starta refleksjonar tidlegare som førte til at dei blei tryggare på lærestoffet. Vidare meinte dei at dette førte til at dei blei tryggare på å delta meir aktivt i klasserommet. Gjennom studien viste det seg eit tydeleg skilje mellom praktisk sterke og teoretisk sterke studentar si tilnærming til omvendt undervisning. Dei praktisk sterke studentane likte omvendt undervising i større grad og ville gjerne ha meir av denne forma for undervising. Dei teoretisk sterke studentane likte ikkje denne forma undervisning noko særleg i starten, men blei meir positive til den etter kvart. Storparten av informantane såg på video som mindre gjeldane enn fagstoff i bøkene. Det kom også fram at dei såg på videobruk som juks og latskap.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskolen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOmvendt undervising i høgare utdanningen_US
dc.title.alternativeFlipped Classroom in Higher Educationen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMASIKT-OPGen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal