Show simple item record

dc.contributor.authorMyhre, Ingvild Brekke
dc.contributor.authorSandvold, Sigurd
dc.contributor.authoret al
dc.date.accessioned2021-03-11T09:40:29Z
dc.date.available2021-03-11T09:40:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2535-8103
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2732776
dc.descriptionSkriftserien ved HVL, rapporten_US
dc.description.abstractProsjekt Livslang læring i HVL har vore knytt til kva ambisjonar HVL har for å realisere regjeringa si satsing på kompetanse og det å lære heile livet. HVL ynskjer å vere den føretrekte samarbeidspartnaren og betydeleg aktør for regional utvikling. Målet er å bli universitetet med profesjons- og arbeidslivsretta profil som bidrar med vekst, innovasjon og verdiskaping i og for regionen. Overordna målsetjing med Prosjekt Livslang læring i HVL har vore å svare ut; Kva ambisjonar har HVL med livslang læring, og korleis skal me nå desse måla? Utfordringar som har komme opp i prosjektet er i hovudsak knytt til felles forståing, fleksibilitet og fart. Fokus har vore på korleis ressursar og kapasitet på fagsida og i administrasjonen kan vere nøkkelen for å svare godt på samfunns- og arbeidsliv sitt behov for livslang læring. Fagkompetansen er heilt sentral for å lukkast med å svare på Kompetansereforma. Fakulteta må ha kapasitet til å ta i mot og svare ut på dei utfordringane som kjem. Dei fagtilsette må samhandle internt og eksternt for å utvikle nye prosjekt, og leiarar må prioritere arbeidet med livslang læring. For å svare på kompetansereforma har HVL behov for forenkling av prosessar, tydeleg prosjektkoordinering og tidleg involvering. Struktur for samhandling og kultur for samhandling både internt og eksternt ser ut til å vere sentrale utviklingsområde. Eit klart signal frå prosjektgruppa er at det må gjerast grep for å gi kraft til HVL sitt arbeid med livslang læring. Det har blitt gjort eit stort stykke arbeid med mange involverte i dette prosjektet som har gått føre seg på ulike plan og med ulike innfallsvinklar. Prosjekt Livslang læring i HVL har hatt fokus på fire område: 1. Prosessar som ligg til grunn for å utvikle relevant livslang læring 2. Ansvar og roller ved utvikling, etablering og gjennomføring av livslang læring 3. Prosessar, ansvar og roller ved utvikling av marknadsstrategi og -plan, og marknadsføring og rekruttering av studentar 4. Servicefunksjonar som trengst på campus og digitalt I tillegg har prosjektet sett på modellar for framtidig organisering av område livslang læring i HVL.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.relation.ispartofseriesHVL-Rapport;8/2021
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectlivslang læringen_US
dc.subjectkompetansereforma,en_US
dc.subjectfleksibel utdanningen_US
dc.subjecthøgare utdanningen_US
dc.titleProsjekt Livslang læring i HVLen_US
dc.typeReporten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal