Show simple item record

dc.contributor.authorFjellheim, Silje Larsen
dc.date.accessioned2020-01-20T10:07:01Z
dc.date.available2020-01-20T10:07:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2636972
dc.descriptionMaster i læring og undervisning Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Innleveringsdato: 02. desember 2019nb_NO
dc.description.abstractema for masteroppgåva er skriveopplæring. Bakgrunnen for prosjektet er eiga interesse og antydingar om manglande forsking på område. Forsking viser at det som oftast har vore mest fokus på leseopplæring, og difor håpar eg dette prosjektet kan vere eit bidrag for å berike forskinga om skriveopplæring. Spesielt har det vore manglande forsking rundt det å utforme skriveoppgåver. Difor er føremålet med studien å komme fram til nokre kjenneteikn på kva som kan karakteriserast som gode skriveoppgåver, og om eksamensrettleiingane, eksamensoppgåvene og skriveoppgåvene lærarane nyttar oppfyller desse krava. Studien nyttar kvalitativ tekstanalyse for å belyse problemstillinga, og det er eksamensrettleiingar, eksamensoppgåver og andre oppgåver frå skular brukt til tentamen og skrivedagar som er gjenstand for analyse. Som analysereiskap har det blitt brukt ei matrise beståande av kategoriar forankra i aktuell teori og forsking: skriveoppdrag, mottakar/publiseringskanal, føremål, tekstomgrep og kontekst. Funna frå dei ulike dokumenta har blitt samanlikna med kvarandre, og drøfta opp i lys av teori og tidlegare forsking på området. Analysen syner at det er noko forskjellar frå eksamensrettleiingane og praksis.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSkriveopplæringnb_NO
dc.subjectskriveoppgåvernb_NO
dc.subjecteksamensoppgåvernb_NO
dc.subjectgode skriveoppgåvernb_NO
dc.titleFormulering av gode skriveoppgåver: Komparasjon mellom eksamensrettleiingar,eksamensoppgåver og andre oppgåvernb_NO
dc.title.alternativeDesigning good writing assignments: A comparison between guidelines for and the assignments from the written exam in Norwegian, and other assignmentsnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber128nb_NO
dc.description.localcodeMAS3-307nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal