Show simple item record

dc.contributor.authorSolstad, Markus Trygve Brendeford
dc.date.accessioned2019-11-20T12:23:34Z
dc.date.available2019-11-20T12:23:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2629504
dc.descriptionBacheloroppgave i vitenskapsteori og forskingsmetode, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergennb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHva kreves av musikklæreren i grunnskolen for å bruke musikalsk improvisasjon som et didaktisk verktøy?nb_NO
dc.title.alternativeWhat are the requirements of the music teacher in primary and secondary school to use musical improvisation as a pedagogic method?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal