Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSolstad, Markus Trygve Brendeford
dc.date.accessioned2019-11-20T12:23:34Z
dc.date.available2019-11-20T12:23:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2629504
dc.descriptionBacheloroppgave i vitenskapsteori og forskingsmetode, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergennb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHva kreves av musikklæreren i grunnskolen for å bruke musikalsk improvisasjon som et didaktisk verktøy?nb_NO
dc.title.alternativeWhat are the requirements of the music teacher in primary and secondary school to use musical improvisation as a pedagogic method?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal