dc.contributor.author | Solstad, Markus Trygve Brendeford | |
dc.date.accessioned | 2019-11-20T12:23:34Z | |
dc.date.available | 2019-11-20T12:23:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2629504 | |
dc.description | Bacheloroppgave i vitenskapsteori og forskingsmetode, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hva kreves av musikklæreren i grunnskolen for å bruke musikalsk improvisasjon som et didaktisk verktøy? | nb_NO |
dc.title.alternative | What are the requirements of the music teacher in primary and secondary school to use musical improvisation as a pedagogic method? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |