Show simple item record

dc.contributor.authorWalle, Alexandra Litleskare
dc.date.accessioned2019-07-23T07:24:24Z
dc.date.available2019-07-23T07:24:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606246
dc.descriptionGUPEL412 - Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kunst og idrett (FLKI), Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.Juni.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHistoriebevissthet på ungdomstrinnet : Et kvalitativt studie av hvordan lærebøker i historie for 9. trinn legger til rette for elevenes utvikling av historiebevissthetnb_NO
dc.title.alternativeHistorical awareness for the secondary school : A qualitative study on how history textbooks for 9th grade seek to develop the pupil's historical awarenessnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber35nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal