Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWalle, Alexandra Litleskare
dc.date.accessioned2019-07-23T07:24:24Z
dc.date.available2019-07-23T07:24:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606246
dc.descriptionGUPEL412 - Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kunst og idrett (FLKI), Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.Juni.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHistoriebevissthet på ungdomstrinnet : Et kvalitativt studie av hvordan lærebøker i historie for 9. trinn legger til rette for elevenes utvikling av historiebevissthetnb_NO
dc.title.alternativeHistorical awareness for the secondary school : A qualitative study on how history textbooks for 9th grade seek to develop the pupil's historical awarenessnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber35nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal