dc.contributor.author | Almestad, Synne Bakke | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T05:55:08Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T05:55:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606192 | |
dc.description | GUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultetet for lærerutdanning, kultur og idrett (FLKI), institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 02.06.19 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | ‹‹Minoritetsspråklige elever i ordinær opplæring – Sett og tilrettelagt eller glemt og usynliggjort?›› : En bacheloroppgave om tilpasset opplæring for minoritetsspråklige elever | nb_NO |
dc.title.alternative | ‹‹Language minority pupils – Seen and adapted or forgotten and invisible?›› : A bachelor thesis on adapted education for minority language pupils | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 43 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |