Show simple item record

dc.contributor.authorAlmestad, Synne Bakke
dc.date.accessioned2019-07-23T05:55:08Z
dc.date.available2019-07-23T05:55:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606192
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultetet for lærerutdanning, kultur og idrett (FLKI), institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 02.06.19nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title‹‹Minoritetsspråklige elever i ordinær opplæring – Sett og tilrettelagt eller glemt og usynliggjort?›› : En bacheloroppgave om tilpasset opplæring for minoritetsspråklige elevernb_NO
dc.title.alternative‹‹Language minority pupils – Seen and adapted or forgotten and invisible?›› : A bachelor thesis on adapted education for minority language pupilsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber43nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal