Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAlmestad, Synne Bakke
dc.date.accessioned2019-07-23T05:55:08Z
dc.date.available2019-07-23T05:55:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606192
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultetet for lærerutdanning, kultur og idrett (FLKI), institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 02.06.19nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title‹‹Minoritetsspråklige elever i ordinær opplæring – Sett og tilrettelagt eller glemt og usynliggjort?›› : En bacheloroppgave om tilpasset opplæring for minoritetsspråklige elevernb_NO
dc.title.alternative‹‹Language minority pupils – Seen and adapted or forgotten and invisible?›› : A bachelor thesis on adapted education for minority language pupilsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber43nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal