Show simple item record

dc.contributor.authorØsterbø, Kaja Sværen
dc.date.accessioned2019-07-22T08:41:36Z
dc.date.available2019-07-22T08:41:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606106
dc.descriptionGBPEL412 – Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kunst og idrett (FLKI) Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03. juni, 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBruk av digitale verktøy i den første lese- og skriveopplæringen : En kvalitativ undersøkelse om hvordan lærere på 1. trinn opplever at digitale verktøy påvirker skolehverdagen, undervisningspraksis og motivasjonnb_NO
dc.title.alternativeHow to use digital units when introducing the first steps in reading and writing : A qualitative study of how teachers experience the influence of digital units in their practice of teaching and pupil’s motivation.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber39nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal