dc.contributor.author | Østerbø, Kaja Sværen | |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T08:41:36Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T08:41:36Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606106 | |
dc.description | GBPEL412 – Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kunst og idrett (FLKI) Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03. juni, 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Bruk av digitale verktøy i den første lese- og skriveopplæringen : En kvalitativ undersøkelse om hvordan lærere på 1. trinn opplever at digitale verktøy påvirker skolehverdagen, undervisningspraksis og motivasjon | nb_NO |
dc.title.alternative | How to use digital units when introducing the first steps in reading and writing : A qualitative study of how teachers experience the influence of digital units in their practice of teaching and pupil’s motivation. | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 39 | nb_NO |
dc.description.localcode | GBPEL412 | nb_NO |