Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØsterbø, Kaja Sværen
dc.date.accessioned2019-07-22T08:41:36Z
dc.date.available2019-07-22T08:41:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606106
dc.descriptionGBPEL412 – Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kunst og idrett (FLKI) Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03. juni, 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBruk av digitale verktøy i den første lese- og skriveopplæringen : En kvalitativ undersøkelse om hvordan lærere på 1. trinn opplever at digitale verktøy påvirker skolehverdagen, undervisningspraksis og motivasjonnb_NO
dc.title.alternativeHow to use digital units when introducing the first steps in reading and writing : A qualitative study of how teachers experience the influence of digital units in their practice of teaching and pupil’s motivation.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber39nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal