Show simple item record

dc.contributor.authorBrandal, Kari Henriette
dc.date.accessioned2019-07-22T07:44:32Z
dc.date.available2019-07-22T07:44:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606065
dc.descriptionGLU 1-7 GBPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.19nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTilpasset opplæring for elever med stort læringspotensial : En kvalitativ undersøkelse om hvordan lærere på barneskolen arbeider for å tilpasse opplæringen best mulig for elever med et stort læringspotensial.nb_NO
dc.title.alternativeAdaptive education for students with high learning potential : A qualitative study of how teachers in primary school work to adapt the education for students with high learning potential.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber41nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal