Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrandal, Kari Henriette
dc.date.accessioned2019-07-22T07:44:32Z
dc.date.available2019-07-22T07:44:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606065
dc.descriptionGLU 1-7 GBPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.19nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTilpasset opplæring for elever med stort læringspotensial : En kvalitativ undersøkelse om hvordan lærere på barneskolen arbeider for å tilpasse opplæringen best mulig for elever med et stort læringspotensial.nb_NO
dc.title.alternativeAdaptive education for students with high learning potential : A qualitative study of how teachers in primary school work to adapt the education for students with high learning potential.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber41nb_NO
dc.description.localcodeGBPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal