Oppgåvebasert engelsk undervisning: Struktur eller valfridom?
Abstract
I engelskundervisninga er det viktig at elevane er motiverte til å lære språket. Forsking viser at det er mykje bruk av tekstbaserte lærebøker i norske skular (Gilje, et al., 2016; Juuhl, Hontvedt, & Skjelbred, 2010), noko som naturlegvis vil påverke korleis motivasjonen utviklar seg i klassen. Difor har eg valt å sjå på kva effekt det har å berre halde seg til lærebøkene i engelskundervisninga. Problemstillinga mi lyder slik: «Korleis påverkar oppgåvene i engelskfaglege læreverk motivasjonen til elevar i den norske skulen?» I denne oppgåva er det sett på læreverket Stairs, som tidlegare forsking viser er mykje brukt i undervisning i dag (Gilje, et al., 2016). Fokuset er på oppgåvetypar og arbeidsformer som vert presentert i læreverket. Det er gjennomført ei kvantitativ innhaldsanalyse, men det er også trekt fram noko kvalitativ data i form av døme på oppgåver frå læreverket. Datamaterialet som vart samla vert drøfta i lys av relevant teori.
Description
PE379-1 19V Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Grunnskulelærar 5-10 10.05.2019