Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjelsvik, Anders
dc.date.accessioned2019-06-25T08:56:28Z
dc.date.available2019-06-25T08:56:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2602001
dc.descriptionPE379-1 19V Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Grunnskulelærar 5-10 10.05.2019nb_NO
dc.description.abstractI engelskundervisninga er det viktig at elevane er motiverte til å lære språket. Forsking viser at det er mykje bruk av tekstbaserte lærebøker i norske skular (Gilje, et al., 2016; Juuhl, Hontvedt, & Skjelbred, 2010), noko som naturlegvis vil påverke korleis motivasjonen utviklar seg i klassen. Difor har eg valt å sjå på kva effekt det har å berre halde seg til lærebøkene i engelskundervisninga. Problemstillinga mi lyder slik: «Korleis påverkar oppgåvene i engelskfaglege læreverk motivasjonen til elevar i den norske skulen?» I denne oppgåva er det sett på læreverket Stairs, som tidlegare forsking viser er mykje brukt i undervisning i dag (Gilje, et al., 2016). Fokuset er på oppgåvetypar og arbeidsformer som vert presentert i læreverket. Det er gjennomført ei kvantitativ innhaldsanalyse, men det er også trekt fram noko kvalitativ data i form av døme på oppgåver frå læreverket. Datamaterialet som vart samla vert drøfta i lys av relevant teori.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOppgåvebasert engelsk undervisning: Struktur eller valfridom?nb_NO
dc.title.alternativeTask-based English Teaching: Structure or Freedom of Choicenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber22nb_NO
dc.description.localcodePE379nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal