dc.contributor.author | Gjelsvik, Anders | |
dc.date.accessioned | 2019-06-25T08:56:28Z | |
dc.date.available | 2019-06-25T08:56:28Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2602001 | |
dc.description | PE379-1 19V Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Grunnskulelærar 5-10 10.05.2019 | nb_NO |
dc.description.abstract | I engelskundervisninga er det viktig at elevane er motiverte til å lære språket. Forsking viser at det er mykje bruk av tekstbaserte lærebøker i norske skular (Gilje, et al., 2016; Juuhl, Hontvedt, & Skjelbred, 2010), noko som naturlegvis vil påverke korleis motivasjonen utviklar seg i klassen. Difor har eg valt å sjå på kva effekt det har å berre halde seg til lærebøkene i engelskundervisninga. Problemstillinga mi lyder slik: «Korleis påverkar oppgåvene i engelskfaglege læreverk motivasjonen til elevar i den norske skulen?» I denne oppgåva er det sett på læreverket Stairs, som tidlegare forsking viser er mykje brukt i undervisning i dag (Gilje, et al., 2016). Fokuset er på oppgåvetypar og arbeidsformer som vert presentert i læreverket. Det er gjennomført ei kvantitativ innhaldsanalyse, men det er også trekt fram noko kvalitativ data i form av døme på oppgåver frå læreverket. Datamaterialet som vart samla vert drøfta i lys av relevant teori. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Oppgåvebasert engelsk undervisning: Struktur eller valfridom? | nb_NO |
dc.title.alternative | Task-based English Teaching: Structure or Freedom of Choice | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 22 | nb_NO |
dc.description.localcode | PE379 | nb_NO |