Show simple item record

dc.contributor.authorJegteberg, Ingunn
dc.contributor.authorVindheim, Martine
dc.date.accessioned2019-06-14T10:58:11Z
dc.date.available2019-06-14T10:58:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2600859
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning 1-7 Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett 10.05.19nb_NO
dc.description.abstractI oppgåva vår vil vi undersøke korleis kontaktlærarar legg opp undervisning for elevar med lese- og skrivevanskar og korleis dei kan lukkast med dette. Problemstillinga vår vart følgjande: «Korleis kan kontaktlærarar lukkast med undervisning for elevar med lese- og skrivevanskar i klasserommet?». Oppgåva vår er skrive med bakgrunn i ei kvalitativ undersøking, og vi har nytta intervju som metode for å få svar på problemstillinga. Vi intervjua tre kontaktlærarar som arbeider på ulike trinn på barneskulen. Samarbeid mellom lærarar og spesialpedagogar viser seg å vere viktig når det gjeld korleis lærarar kan lukkast med å ha elevane med lese- og skrivevanskar i klasserommet. Undersøkinga viser også at lærarane vektlegg inkludering og tilpassa undervisning for å kunne lukkast i undervisninga.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLese- og skrivevanskar: Korleis tilpasse i klasserommet?nb_NO
dc.title.alternativeReading and writing disabilities: How to achieve adapted education in the classroom?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber32nb_NO
dc.description.localcodePE369nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal