Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJegteberg, Ingunn
dc.contributor.authorVindheim, Martine
dc.date.accessioned2019-06-14T10:58:11Z
dc.date.available2019-06-14T10:58:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2600859
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning 1-7 Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett 10.05.19nb_NO
dc.description.abstractI oppgåva vår vil vi undersøke korleis kontaktlærarar legg opp undervisning for elevar med lese- og skrivevanskar og korleis dei kan lukkast med dette. Problemstillinga vår vart følgjande: «Korleis kan kontaktlærarar lukkast med undervisning for elevar med lese- og skrivevanskar i klasserommet?». Oppgåva vår er skrive med bakgrunn i ei kvalitativ undersøking, og vi har nytta intervju som metode for å få svar på problemstillinga. Vi intervjua tre kontaktlærarar som arbeider på ulike trinn på barneskulen. Samarbeid mellom lærarar og spesialpedagogar viser seg å vere viktig når det gjeld korleis lærarar kan lukkast med å ha elevane med lese- og skrivevanskar i klasserommet. Undersøkinga viser også at lærarane vektlegg inkludering og tilpassa undervisning for å kunne lukkast i undervisninga.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLese- og skrivevanskar: Korleis tilpasse i klasserommet?nb_NO
dc.title.alternativeReading and writing disabilities: How to achieve adapted education in the classroom?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber32nb_NO
dc.description.localcodePE369nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal