dc.contributor.author | Jegteberg, Ingunn | |
dc.contributor.author | Vindheim, Martine | |
dc.date.accessioned | 2019-06-14T10:58:11Z | |
dc.date.available | 2019-06-14T10:58:11Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2600859 | |
dc.description | Grunnskulelærarutdanning 1-7 Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett 10.05.19 | nb_NO |
dc.description.abstract | I oppgåva vår vil vi undersøke korleis kontaktlærarar legg opp undervisning for elevar med lese- og skrivevanskar og korleis dei kan lukkast med dette. Problemstillinga vår vart følgjande: «Korleis kan kontaktlærarar lukkast med undervisning for elevar med lese- og skrivevanskar i klasserommet?». Oppgåva vår er skrive med bakgrunn i ei kvalitativ undersøking, og vi har nytta intervju som metode for å få svar på problemstillinga. Vi intervjua tre kontaktlærarar som arbeider på ulike trinn på barneskulen. Samarbeid mellom lærarar og spesialpedagogar viser seg å vere viktig når det gjeld korleis lærarar kan lukkast med å ha elevane med lese- og skrivevanskar i klasserommet. Undersøkinga viser også at lærarane vektlegg inkludering og tilpassa undervisning for å kunne lukkast i undervisninga. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Lese- og skrivevanskar: Korleis tilpasse i klasserommet? | nb_NO |
dc.title.alternative | Reading and writing disabilities: How to achieve adapted education in the classroom? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 32 | nb_NO |
dc.description.localcode | PE369 | nb_NO |