Browsing Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking by Title
Now showing items 197-216 of 399
-
Language separation in bidialectal speakers: Evidence from eye tracking
(Journal article; Peer reviewed, 2018)The aim of this study was to find out how people process the dialectal variation encountered in the daily linguistic input. We conducted an eye tracking study (Visual Word Paradigm) that targeted the online processing of ... -
Language Teacher Cognition and Corrective Feedback: A Study Investigating the Cognitions Underlying Norwegian EFL Teachers’ Corrective Practices
(Master thesis, 2016-11-15)The following research project focuses on the cognitions underlying Norwegian EFL teachers’ oral corrective practices. The present study utilised a survey in form of a questionnaire in order to gather information about ... -
Language Test Misuse
(Peer reviewed; Journal article, 2021)During the past two decades, an increasing number of European countries have introduced language requirements for residency, citizenship, and sometimes even for entry to the country and family reunification. As a result, ... -
Legge til rette for matematikklæring gjennom å stille spørsmål En casestudie av lærerspørsmål og elevsvar i et matematikklasserom på 10. trinn
(Master thesis, 2018)Muntlige ferdigheter er en av de fem ferdighetene som elevene skal tilegne seg i alle fag. I forbindelse med muntlige ferdigheter i matematikk, viser det seg å være et sprik mellom intensjonene i læreplanen og de samtalene ... -
Lei okto Sápmis – Det var en gang i Sápmi - En analyse av et utvalg samiske eventyr: struktur, innhold og aktualitet i et kulturperspektiv
(Master thesis, 2020)This thesis studies how a varied selection of Sami fairy tales can help to actualize Sami culture in teaching. The material consists of four fairy tales from the collection Samiske beretninger by Brita Pollan (1997). The ... -
Lekser og matematikk – et diskursivt felt
(Master thesis, 2015-05-26)Homework has lately been subject of public debate among parents and politicians. Teachers have to a lesser extent participated in this debate. The purpose of this thesis is to study the language and the words teachers use ... -
Leseforståelse i møte med skjønnlitteratur
(Master thesis, 2020)I denne masteroppgaven har jeg undersøkt hvordan elever gir uttrykk for leseforståelse i møte med skjønnlitterær tekst, eksemplifisert med oppgaver og novellen «Att döda ett barn». For å definere leseforståelse har jeg ... -
Level, strength, and facet-specific self-efficacy in mathematics test performance
(Journal article; Peer reviewed, 2017)Students’ self-efficacy expectations (SEE) in mathematics are associated with their engagement and learning experiences. Going beyond previous operationalisations of SEE we propose a new instrument that takes into account ... -
Litteratur og kropp: Ein analyse av førestellingar om kropp i to skjønnlitterære barnebøker.
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgåva undersøker kva rolle kropp og utsjånad speler i framstillinga av karakterar i eit utval skjønnlitteratur for barn og unge. Eit sentralt delaspekt blir å studere kva konsekvensar synet på eigen kropp har ... -
Litteratursamtalens danningspotensial
(Peer reviewed; Journal article, 2016) -
Litteratursamtalens potensiale for å utvikle interkulturell kompetanse. En studie av niendeklasseelevers møte med Zeshan Shakars Tante Ulrikkes vei.
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgavens mål har vært å undersøke litteratursamtalens potensiale for å utvikle interkulturell kompetanse (IK) blant elever på niende trinn. Dette har blitt gjort ved at en gruppe elever på niende trinn har ... -
Litterær kanon i den norske skolen
(Bachelor thesis, 2019) -
Litterære barnekarakterar i møte med sorg og sakn. Analysar av bildebøkene Førstemamma på Mars og Akvarium.
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgåva undersøker korleis barnelitteraturen framstiller temaet sorg og sakn verbalt og visuelt i to utvalde bildebøker for barn. Materialet for studien er bildebøkene: Førstemamma på Mars (2013) av Gyrid Axe ... -
Livet, døden og frisøren; "Den misunnelige frisøren" (Lars Saabye Christensen) som novelle og film
(Norsklæraren Nr 5 2005, Journal article, 2005)Det som gjer Lars Saabye Christensens novelle ”Den misunnelige frisøren” skikka for film, ligg ikkje i det ytre, men er nedfelt i konflikt og tematikk. I den ytre handlinga kan filmen umiddelbart verka fjern frå novella, ... -
”Lukk døren, hun kommer!” En bacheloroppgave om mobbing i barnehagen.
(Master thesis, 2017-06-01)Temaet for vår forskningsstudie er mobbing i barnehagen, da dette er et tema som er viet relativt lite oppmerksomhet og forskning. Alle barnehager består av ulike barnegrupper som på hver sin måte er helt unike. Målet med ... -
Lyrikk som tankerørsle omkring menneske og natur Økokritiske lesingar av diktsamlingane Eg er eg er eg er og Skogen den grøne av Ruth Lillegraven
(Master thesis, 2020)Denne masteroppgåva undersøker i lys av økokritisk teori det estetiske uttrykket i to diktsamlingar. Materialet for oppgåva er to illustrerte diktsamlingar for barn, Eg er eg er eg er (2016) og Skogen den grøne (2018) av ... -
Lærarars talespråklege praksisar i møte med andrespråkselevar. Ein studie av variasjon og refleksjon
(Doctoral thesis, 2021)Denne avhandlinga er ein kvalitativ studie av lærarars talespråklege praksisar i andrespråksundervisning. Avhandlinga søkjer å forstå og få innsikt i dei språklege praksisane lærarar nyttar i møte med elevar som har norsk ... -
Lærarens roller - veksling mellom ulike lærarposisjonar i didaktisk praksis
(Peer reviewed; Journal article, 2018) -
Lærarkompetanse og skuleresultat: Metoden bak resultata
(Notat - Høgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane;2017/5, Working paper, 2017)l forskingsprosjektet Lærande regionar - Lærarkompetanse og skuleresultat såg vi på om klassestorleik samt lærarens erfaring og utdanning imatematikk har betydning for elevane sine prestasjonar imatematikk målt ved ...