Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Subject "lese- og skriveopplæring"
Now showing items 1-3 of 3
-
Den første lese- og skriveopplæringa med og utan verktøyet STL+
(Bachelor thesis, 2017)Dei fleste barn kjem til skulen med ei forventning og eit ønskje om å lære seg å lese og skrive. Lærarar har metodefridom i KL06. Denne undersøkinga fokuserer på korleis ulike arbeidsmåtar fungerer i begynnaropplæringa: ... -
En vurdering av arbeidsformen «Å skrive seg til lesing med talende tastatur» i den første lese- og skriveopplæringen : barns språkutvikling og læring
(Bachelor thesis, 2015)Etter å ha lest følgende sitat; Successful programs to promote children's reading and literacy development should be based on an understanding of child development, recent research on brain development, and the natural ... -
Frå bok og blyant til skjerm og tastatur : om bruk av IKT i den grunnleggjande lese- og skriveopplæringa
(Bachelor thesis, 2015)Problemstillinga for oppgåva er: ”Korleis har nye krav og forventningar om bruk av IKT i skulen hatt innverknad på den grunnleggjande lese-‐ og skriveopplæringa i praksis?” Nye krav siktar t ...