Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på emneord "læring"
Viser treff 1-8 av 8
-
Den ansvarlege læraren
(Master thesis, 2017-05-15)Temaet i denne studien er testing i barneskulen. Problemstillinga er kva innverknad har det auka fokuset på resultat på læraren sitt arbeid i barneskulen? Studien er bygd opp gjennom intervju av lærarar. Her deler dei sine ... -
Evaluering av studiet Pedagogisk arbeid på ungdomssteget og i vidaregåande skole
(HSF notat, Book, 2004)Dette notatet er en oppsummering av studiet ”Pedagogisk arbeid på ungdomssteget og i vidaregåande skole” (PAPU) som ble gjennomført for første gang i studieåret 2003-2004. Målgruppa for studiet var lærere i grunnskole og ... -
Formativ vurdering i engelskfaget – teori versus praksis
(Bachelor thesis, 2017)Denne bacheloravhandlinga tek føre seg temaet formativ vurdering i språkfag – nærare avgrensa til engelskfaget. Problemstillinga lyder: «Kva erfaringar har eit utval grunnskulelærarar med formative vurderingsmetodar i ... -
Fysisk aktivitet i forhold til konsentrasjon
(Bachelor thesis, 2021) -
Hest, livsmestring og læring. En kvalitativ studie av hesteassisterte aktiviteter som spesialpedagogisk tiltak for elever med skoleutfordringer
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven undersøker hvorvidt hest som spesialpedagogisk tiltak for elever med ulike former for skoleutfordringer, kan ha en positiv betydning på livsmestring, livskvalitet og læring. Bakgrunnen for oppgaven er ... -
Kan motivasjon for læring hentast utanfor klasserommet?
(Bachelor thesis, 2017)Tematikken i denne oppgåva er nærmiljø og motivasjon. Oppgåva rettar fokus mot korleis lærarar arbeider med nærmiljøet for å utvikle motivasjon for læring hos elevar. Det vart nytta eit semistrukturert kvalitativt intervju ... -
Leiken sin betydning for læringsmiljøet i 1. klasse
(Master thesis, 2021)Tema og problemstilling: Tema for studien er læringsmiljø i 1. klasse med utgangspunkt i leiken sin betydning. Målet er å skape meir kunnskap om kva betydning leik har for trivsel, helse og læring som sentrale delar av ... -
Å lære å bli lærar : om læring og undervisning i fag, tema og ferdigheiter i ny lærarutdanning
(HSF-Rapport;6/2011, Research report, 2011)Lærarutdanningane er i støypeskeia. Frå hausten 2011 blir studentar tekne opp til Grunnskulelærarutdanning og ikkje til Allmennlærarutdanning. Denne rapporten dokumenterer korleis ein arbeider ved HiSF for å fylle ei ...