Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 433-452 of 2193
-
Eksamensoppgaver i barnehagelærerutdanningen i lys av formålet om en integrert, profesjonsrettet og forskningsbasert utdanning
(Journal article; Peer reviewed, 2017)Intensjonen med denne artikkelen er å analysere og diskutere hvordan eksamensformer og oppgavetekster i den nye barnehagelærerutdanningen bidrar til en integrert, profesjonsrettet og forskningsbasert utdanning. ... -
Ekskursjon i historiefaget
(Bachelor thesis, 2018) -
Ekskursjon i historiefaget
(Bachelor thesis, 2018) -
Elenergilærerens danningsforståelse i undervisning med utstyr. En kvalitativ undersøkelse av danningsforståelse på vg2 elenergi
(Master thesis, 2017-02-15)Kompetanse er et begrep som har fått økende plass i den videregående skolen de siste årene. Fokuset på dette begrepet sammen med utdanningspolitiske endringer har ført til diskusjoner rundt lærernes frihet til å ta didaktiske ... -
Elevaktiv læring med mikrokontroller i elektrofag i videregående skole
(Master thesis, 2021)Hensikt: Denne masteroppgaven omhandler i hovedsak temaene trivsel, tilrettelegging og faglig utbytte. Oppgaven har tatt utgangspunkt i elevaktivt arbeid i elektrofagene i videregående skole. Problemstillingen for oppgaven ... -
Elevar i vidaregåande skule si oppleving av matematikkfaget
(Master thesis, 2016) -
Elevar med autismespekterforstyrring under covid-19 pandemien
(Master thesis, 2022)Det foreliggande masterprosjektet har hatt som mål å finne ut korleis born og unge i grunnskulen, som har ein autismespekterforstyrringsdiagnose, har opplevd og takla kvardagen under koronapandemien. Vektlegginga har vore ... -
Elevar med sosial angst
(Bachelor thesis, 2019) -
Elevar og føresette sine opplevingar av lekser
(Master thesis, 2023)Denne masterstudien har sett på elevar på ungdomstrinn og føresette til elevar på ungdomstrinn sine opplevingar av lekser. Studiet forsøker å svare på og drøfte rundt følgjande problemstilling: Kva for opplevingar har ... -
Elevar om negativ språkbruk: «Det blir ei sanning i ditt eige hovud – du kjenner deg som ein drit»
(Master thesis, 2020)Det viktigaste i læraryrket er etter mi meining er å vere til stades på eit medmenneskeleg plan for kvar enkelt elev, å vise at ein bryr seg og er interessert i at elevane skal ha det best mogleg. Dette er bakgrunnen for ... -
Elevar si forståing og nytte av faglege tilbakemeldingar
(Master thesis, 2021)Faglege tilbakemeldingar er identifisert som ein nøkkelstrategi innanfor læring og undervisning, men ein veit mindre om korleis tilbakemeldingar vert forstått og nytta av elevane. Føremålet med denne studien er å få innsikt ... -
Elevar si oppleving av matematikk i overgangen frå ungdomsskule til vidaregåande skule
(Master thesis, 2020)Denne studien undersøker korleis elevar opplever overgangen frå ungdomsskule til vidaregåande skule i matematikk. Det er fokus på å finne ut kva som skjer med elevane si forventning om meistring, korleis dei opplever lærar ... -
Elevar si oppleving av prestasjonspress og psykisk helse i skulen
(Bachelor thesis, 2018) -
Elevar sin motivasjon i matematikkundervisninga
(Bachelor thesis, 2018) -
Elevars revisjonsarbeid på 10.steg
(Master thesis, 2019)Formålet for denne masteroppgåva har vore å undersøke korleis elevar reviderer tekstar med bakgrunn i skriftleg lærarrespons. For å få djupare innsikt i revisjonsarbeidet elevane gjorde, avgrensa eg meg til å studere ... -
Eleven først, så studenten
(HSF Notat, Book, 2006)Målet med prosjektet er å skapa auka kompetanse og forståing mellom ulike partar i praksissituasjonar i grunnskulen. Den didaktiske hovudideen var at høgskulelærarar i norsk og matematikk sjølve arbeidde direkte mot elevar ... -
Elevenes interaksjon med materialet
(Bachelor thesis, 2014-08-26)I forskningen min ser jeg på hvordan interaksjonen mellom eleven og materialet tre er i en arbeidsprosess. Selv har jeg en del erfaring i å arbeide med materialet tre, da jeg tidligere har gjort et FoU-arbeid, der jeg laget ... -
Elever med høyere læringspotensial – hvordan opplever de undervisningen i norsk skole?
(Master thesis, 2017-05-15)Studien omhandler elever med høyere læringspotensial, deres opplevelse av undervisningen og drøfting av bakgrunnen for deres opplevelser. Det benyttes i hovedsak norsk faglitteratur for å beholde henvisninger innenfor ... -
Elever som digitale produsenter: En lærers perspektiv.
(Master thesis, 2013-07-01)Oppgaven «Elever som digitale produsenter – en lærers perspektiv», ble foretatt i tilknytning til et pågående prosjekt, iTEC (Innovative Technologies for an Engaging Classroom), i regi av Senter for IKT i utdanning. Målet ...