• Eleven først, så studenten 

      Fretland, Jan Olav; Henjum, Jon; Skjær, Knut Atle (HSF Notat, Book, 2006)
      Målet med prosjektet er å skapa auka kompetanse og forståing mellom ulike partar i praksissituasjonar i grunnskulen. Den didaktiske hovudideen var at høgskulelærarar i norsk og matematikk sjølve arbeidde direkte mot elevar ...
    • Formativ vurdering i engelskfaget – teori versus praksis 

      Remme, Hanne Irene Handeland (Bachelor thesis, 2017)
      Denne bacheloravhandlinga tek føre seg temaet formativ vurdering i språkfag – nærare avgrensa til engelskfaget. Problemstillinga lyder: «Kva erfaringar har eit utval grunnskulelærarar med formative vurderingsmetodar i ...
    • Å lære å bli lærar : om læring og undervisning i fag, tema og ferdigheiter i ny lærarutdanning 

      Langfeldt, Gjert; Moe, Vegard Fusche; Apelseth, Arne; Fretland, Jan Olav; Sørheim, Bjørn; Haara, Frode Olav; Sætre, Per Jarle; Pedersen, Jon Helen; Ulvestad, Hilde Aga; Standal, Øyvind Førland; Werler, Tobias (HSF-Rapport;6/2011, Research report, 2011)
      Lærarutdanningane er i støypeskeia. Frå hausten 2011 blir studentar tekne opp til Grunnskulelærarutdanning og ikkje til Allmennlærarutdanning. Denne rapporten dokumenterer korleis ein arbeider ved HiSF for å fylle ei ...