Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 2162-2181 av 2200
-
De yngste barna - Nysgjerrighet og undring ute i naturen
(Bachelor thesis, 2023) -
Young Child’s and Older Adult’s Voices: Dialogue in a Song
(Peer reviewed; Journal article, 2020)This paper is a review of an intergenerational song produced in the Philippines in 1980, which features a dialogue of an older adult and a young child. -
Yrkesfagenes status i det norske samfunn
(Master thesis, 2022)Formålet med dette prosjektet har vært å studere hvordan det norske samfunns syn er på yrkesfaglig utdanning og konsekvensene det eventuelt kan få på sikt. Jeg har prøvd å se på yrkers status gjennom aktive yrkesutøvere ... -
Zambian Civic Education Teacher Students in Norway for a Year—How Do They Describe Their Transformative Learning?
(Journal article; Peer reviewed, 2019)Through 10 years of cooperation between the University of Zambia and the Western Norway University of Applied Sciences, 24 students of Civic Education (Social Sciences) from the University of Zambia had an opportunity to ... -
Zambiske læreres erfaringer i arbeid med hørselshemmede elever
(Student paper, others, 2017)Jeg hadde min åtteukers prosjektpraksis i Livingstone i Zambia, der jeg blant annet hadde et praksisopphold ved en spesialavdeling for hørselshemmede elever på enbarneskole. Allerede første dag på spesialavdelingen merket ... -
Zambiske verdiar i eit samfunn i endring
(Student paper, others, 2017)Denne oppgåva er skriven i samband med “Global Knowledge”- studiet og mitt tre månadars praksisopphald i Zambia. I mitt prosjektarbeid: “Zambiske verdiar i eit samfunn i endring", har eg forsøkt å finne ut kva verdiar nokre ... -
Å arbeide med flyktningborn i barnehagen
(Bachelor thesis, 2020) -
Å avdekke en traumatisk opplevelse: Hvordan avdekker barnehagelærer seksuelle overgrep mot barn i barnehagen?
(Bachelor thesis, 2017)I denne bacheloroppgaven skal jeg ta for meg temaet seksuelle overgrep mot barn i barnehagen. I følge rammeplanen for barnehagen har jeg som barnehagelærer ulike roller og flere typer ansvar. Barnehagelærer har et særlig ... -
Å fly saman gjev større effekt enn å fly aleine
(Bachelor thesis, 2019) -
Å forske på organisasjonslæring i skolevurdering : ei kritisk drøfting av ulike tilnærmingsmåtar
(HSF Notat, Book, 2004)Teksten er ei vitskapsteoretisk drøfting av utfordringar ved å forske på endrings- og utviklingsprosessar i skolevurderingsarbeid. Når norske styresmakter legg auka vekt på kvalitetsvurdering som styringsreiskap i skolen, ... -
Å førbygge mobbing i barnehagen : pedagogiske leiarar har eit viktig ansvar
(Bachelor thesis, 2015)I denne bacheloroppgåva vil eg skrive om temaet mobbing i barnehagen, med hovudvekt på korleis pedagogiske leiarar kan førebygge mobbing i barnehagen. Eg har valt temaet fordi eg opplever at det i seinare tid har det vore ... -
Å gjennomføre konfliktfylte samtaler
(Bachelor thesis, 2017)Formålet bak denne oppgaven er å undersøke hvordan man på best mulig måte kan gjennomføre samtaler som handler om konflikter. For å finne svar på dette har jeg tatt i bruk kvalitativ forsknings metode med en abduktiv ... -
Å ha det trygt og godt - i barnehagen
(Bachelor thesis, 2023) -
Å kommunisere før ordene kommer: En studie om bruk av tegn-til-tale med ett- og toåringer i barnehagen
(Bachelor thesis, 2023) -
Å kunne regne - en grunnleggende ferdighet?
(Bachelor thesis, 2013-09-03)Målet med bacheloroppgaven Å kunne regne – en grunnleggende ferdighet? er å få et nyan-sert bilde av hva det innebærer å kunne regne, hvor jeg spesielt vil vektlegge elevenes erfa-ringer. Problemstillingen er ”Hvordan ... -
Å lære på eit språk ein ikkje forstår : ei komparativ studie av korleis to ulike skular tilpassar opplæringa til minoritertsspråklege elevar
(Bachelor thesis, 2015)Problemstillinga eg ønskjer å finne svar på er: Korleis leggje til rette slik at minoritetsspråklege elevar forstår det faglege innhaldet i undervisninga når dei ikkje meistrar språket som blir nytta fullt ut? Eg tek føre ... -
Å lære å bli lærar : om læring og undervisning i fag, tema og ferdigheiter i ny lærarutdanning
(HSF-Rapport;6/2011, Research report, 2011)Lærarutdanningane er i støypeskeia. Frå hausten 2011 blir studentar tekne opp til Grunnskulelærarutdanning og ikkje til Allmennlærarutdanning. Denne rapporten dokumenterer korleis ein arbeider ved HiSF for å fylle ei ... -
Å motivere underytande elevar til fagleg innsats
(Bachelor thesis, 2019)